Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią pod hasłem „Welcome to the impatient”. W jej ramach powstała seria wymownych, acz humorystycznych plakatów, które promują ponowne otwarcie lokali popularnej sieci fast foodowej.
Kampania zatytułowana „Welcome to the impatient” skierowana jest do tych klientów Burger Kinga, którzy szczególnie nie mogli doczekać się ponownego otwarcia lokali marki – na tyle, że gdy tylko składanie zamówień w restauracjach sieci stało się ponownie możliwe, nie mogli doczekać się, by w końcu skosztować swoich ulubionych fastfoodów – nawet podczas prowadzenia samochodu.
W ramach kampanii powstała seria plakatów, która przedstawia „dzieła” wyjątkowo niecierpliwych klientów sieci, którzy zdecydowali się skorzystać z opcji drive-thru – na zdjęciach widzimy bowiem fotele samochodowe z resztkami frytek, dźwignię skrzyni biegów oraz kierownicę ubrudzoną sosem, a także kawałek pomidora, który spadł na dywanik samochodowy.
Za realizację odpowiada agencja Buzzman.
PS
W sierpniu br. brazylijski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której zaprezentował nietypowe sytuacje, jakie mają miejsce w godzinach nocnych w lokalach marki. W ten sposób sieć fast foodowa postanowiła zareklamować swoją usługę dostaw do domu po północy.
PS2
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
PS3
W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS