A A+ A++

Spółka od kilku tygodni wprowadza kolejne rozwiązania, które mają usprawnić kupno węgla. Najnowszy pomysł dotyczy ograniczenia pracy internetowego sklepu do dwóch dni w tygodniu.

– Ilość węgla sprzedawanego przez sklep internetowy nie ulega zmianie. Zmieniliśmy jedynie liczbę sesji na dwie w tygodniu, ze znacznie większą ilością węgla przeznaczonego dla klientów – informuje Polska Grupa Górnicza.

Nowy system sprzedaży ma ograniczyć klientom czas spędzany na próbach zakupu węgla. Ich duża część pomimo codziennych starań przed monitorem, nie potrafi nabyć opału.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKurt Zouma usłyszał wyrok za znęcanie się nad kotem
Następny artykułJoanna Wołosz zostaje w Imoco