W nadchodzących dniach klienci pięciu banków będą musieli liczyć się z utrudnieniami z dostępem do bankowości internetowej, mobilnej, płatności Blikiem i przelewów natychmiastowych. Jak co tydzień przygotowaliśmy listę instytucji, które zaplanowały prace serwisowe.
Na najbliższy weekend przerwy techniczne zapowiedziały: Alior Bank, mBank, BNP Paribas, Nest Bank i Toyota Bank.
Alior Bank – przerwa techniczna
Jeszcze w piątek (9 grudnia) prace serwisowe rozpoczną się w Alior Banku. W związku z nimi od godz. 23:00 do godz. 6:00 w sobotę (10 grudnia) niedostępna będzie bankowość internetowa Alior Online oraz aplikacja Alior Mobile.
Jak informują przedstawiciele banku, prace nie będą miały jednak wpływu na transakcje kartowe i wypłaty gotówki z bankomatów.
mBank – weekend bez eMaklera
Na sobotę (10 grudnia) przerwę techniczną zaplanował mBank. Od godz. 7:00 do 14:00 z utrudnieniami będą musieli liczyć się inwestorzy, którzy nie skorzystają z eMaklera oraz maklerskich aplikacji mobilnych.
BNP Paribas – prace serwisowe
W nocy z soboty na niedzielę dostępu do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nie będą mieli klienci BNP Paribas. Podczas prac serwisowych, które potrwają od godz. 22:00 w piątek (9 grudnia) do godz. 4:00 w sobotę (10 grudnia), niedostępne będą systemy: GOonline Biznes, GOmobile Biznes oraz GOconnect Biznes (Host to Host).
Toyota Bank – utrudnienia w weekend
W sobotnie popołudnie i wieczór bez dostępu do bankowości internetowej będą z kolei klienci Toyota Bank Polska. Jak informują jego przedstawiciele, w sobotę (10 grudnia) od godz. 16:00 do 0:00 „mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej, autoryzacji płatności kartowych, automatycznego serwisu telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności”.
Nest Bank – bez Blika i przelewów natychmiastowych
W nocy z soboty na niedzielę (10/11 grudnia) od godz. 0:30 do 2:30 nie będzie działała bankowość internetowa i aplikacja mobilna Nest Banku. W czasie prowadzonych prac serwisowych nie będzie można również:
- skorzystać z BLIKA i Visa Mobile,
- zapłacić w sklepie internetowym korzystając z linka do płatności,
- potwierdzić płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej,
- zlecić ani otrzymać przelewu natychmiastowego,
- doładować telefonu,
- zmienić limitów płatności w bankowości elektronicznej,
- używać saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzać celami oszczędnościowymi,
- otworzyć nowego konta czy złożyć wniosku m. in. o wydanie karty, 300+, 500+ (do systemu obsługi wniosków zapraszamy po zakończeniu prac).
Marcin Kaźmierczak
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS