A A+ A++
  • Duży, chłonny rynek w ramach UE charakteryzujący się wysoką siłą nabywczą to główne atuty Hiszpanii, która może być też bramą do krajów Ameryki Łacińskiej i Afryki Północnej. Rynek ten jest od lat w pierwszej dziesiątce odbiorców polskiego eksportu.
  • Chcesz dowiedzieć się o perspektywicznych sektorach, kulturze biznesu, jak znaleźć i zweryfikować partnera, jak prezentować swoją ofertę na targach, interesuje Cię hiszpański e-commerce, a może chcesz poznać konkretne historie sukcesów polskich firm, które już działają biznesowo w Hiszpanii? Dołącz do widzów webinaru „Doing Business in Spain” już 12 września od godziny 10:00. Zachęcamy do rejestracji.
  • Wśród ekspertów przedstawiciele Zagranicznego Biura Handlowego w Madrycie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A., Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, Przedstawicielstwa w Polsce agencji Catalonia Trade & Investment oraz polski biznes.

Partnerem wydarzenia są Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

Zapraszamy do rejestracji! 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułТревога в Киеве продолжалась более девяти часов, но все цели сбили – КМВА
Następny artykułGorący płyn lał się na głowy pasażerów autobusu. Solaris się tłumaczy