- Duży, chłonny rynek w ramach UE charakteryzujący się wysoką siłą nabywczą to główne atuty Hiszpanii, która może być też bramą do krajów Ameryki Łacińskiej i Afryki Północnej. Rynek ten jest od lat w pierwszej dziesiątce odbiorców polskiego eksportu.
- Chcesz dowiedzieć się o perspektywicznych sektorach, kulturze biznesu, jak znaleźć i zweryfikować partnera, jak prezentować swoją ofertę na targach, interesuje Cię hiszpański e-commerce, a może chcesz poznać konkretne historie sukcesów polskich firm, które już działają biznesowo w Hiszpanii? Dołącz do widzów webinaru „Doing Business in Spain” już 12 września od godziny 10:00. Zachęcamy do rejestracji.
- Wśród ekspertów przedstawiciele Zagranicznego Biura Handlowego w Madrycie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A., Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, Przedstawicielstwa w Polsce agencji Catalonia Trade & Investment oraz polski biznes.
Partnerem wydarzenia są Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Zapraszamy do rejestracji!
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS