Ważny komunikat Wydziału Komunikacji
Środa / 01-07-2020 / Ilość wyświetleń: 399
Uprzejmie informujemy, że w związku z utrzymującą się sytuacją epidemiczną, zwiększamy formy dostępności do Wydziału Komunikacji dla klientów. Wprowadzamy jeden dzień w tygodniu (piątek) do załatwienia spraw, bez wcześniejszej rezerwacji wizyty
Zainteresowane osoby będą obsługiwane według kolejności przybycia, w sposób gwarantujący zachowanie sanitarnych norm bezpieczeństwa wynikający z obowiązujących przepisów. Pierwszym dniem obsługi w tej formie będzie najbliższy piątek (3 lipca) w godzinach od 8:00 do 13:15 z przerwą od 11:00 do 11:30.
Powyższa forma obsługi dotyczy wyłącznie niżej wymienionych spraw załatwianych w pokoju 216:
- Odbiór stałego dowodu rejestracyjnego
- Wtórnika dowodu rejestracyjnego;
- Zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu;
- Wyrejestrowanie pojazdu;
- Wtórnik tablic rejestracyjnych;
- Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej;
- Utrata lub zniszczenie nalepki kontrolnej na szybę;
- Utrata lub zniszczenie znaków legalizacyjnych;
- Dokonanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym GAZ, HAK, VAT, TAXI, L;
- Dopisanie/wykreślenie współwłaściciela.
Przypominamy, że nadal zapraszamy do wydziału osoby umówione na konkretny dzień i godzinę za pośrednictwem internetowego systemu kolejkowego lub poprzez telefon. Informujemy również o możliwości składania zawiadomień o zbyciu i nabyciu pojazdów drogą elektroniczną, pocztową lub bezpośrednie złożenie dokumentów do pojemnika wydziału komunikacji wystawionego przed głównym wejściem do Starostwa.
Rezerwacja telefoniczna:
Rejestracja pojazdów – 71 301 15 20; 71 301 15 28; 71 301 15 37.
Prawo jazdy – 71 301 15 18.
Pozostałe numery do wydziału: 71 301 15 50, 71 301 15 56, 71 301 15 44.
Rezerwacja internetowa: www.kolejka.starostwo.olawa.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS