Klienci Banku Millenium muszą przygotować się na znaczące zmiany. Bank bowiem wprowadził dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej. To oznacza z kolie, że każde logowanie trzeba będzie dodatkowo potwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS
W ostatnich dniach Bank Millenium wprowadził spore zmiany dotyczące procesu logowania do usługi Millenet. Jest to usługa bankowości elektronicznej, która umożliwia klientom dostęp do konta i innych produktów bankowych przez internet. Aby się do niej zalogować, należy wpisać MilleKod, czyli 8-cyfrowy identyfikator, a następnie hasło oraz dwa znaki z identyfikatora (czyli numeru PESEL, paszportu lub dowodu osobistego).
Jak podano w komunikacie, po zmianach każde logowanie do Millenetu będzie trzeba dodatkowo zatwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS. należy zaznaczyć, że w przypadku zatwierdzenia logowania w aplikacji mobilnej, należy włączyć autoryzację mobilną – po zalogowaniu się do aplikacji, należy wejść w menu główne, a następnie „Ustawienia” i „Autoryzacja Mobilna”.
Z kolei klienci, którzy nie posiadają aplikacji banku, potwierdzają logowanie hasłem SMS, które przyjdzie na numer telefonu. Jak podano, w sytuacji gdy hasło SMS nie dotarło na telefon, należy po 2 minutach spróbować wygenerować nowe hasło SMS. Bank wskazał, że jeżeli klient w dalszym ciągu nie otrzyma wiadomości, może odwiedzić placówkę lub zadzwonić na infolinię pod numer +48 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS