A A+ A++

Klienci Banku Millenium muszą przygotować się na znaczące zmiany. Bank bowiem wprowadził dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej. To oznacza z kolie, że każde logowanie trzeba będzie dodatkowo potwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS

W ostatnich dniach Bank Millenium wprowadził spore zmiany dotyczące procesu logowania do usługi Millenet. Jest to usługa bankowości elektronicznej, która umożliwia klientom dostęp do konta i innych produktów bankowych przez internet. Aby się do niej zalogować, należy wpisać MilleKod, czyli 8-cyfrowy identyfikator, a następnie hasło oraz dwa znaki z identyfikatora (czyli numeru PESEL, paszportu lub dowodu osobistego).

Jak podano w komunikacie, po zmianach każde logowanie do Millenetu będzie trzeba dodatkowo zatwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS. należy zaznaczyć, że w przypadku zatwierdzenia logowania w aplikacji mobilnej, należy włączyć autoryzację mobilną – po  zalogowaniu się do aplikacji, należy wejść w menu główne, a następnie „Ustawienia” i „Autoryzacja Mobilna”.

Z kolei klienci, którzy nie posiadają aplikacji banku, potwierdzają logowanie hasłem SMS, które przyjdzie na numer telefonu. Jak podano, w sytuacji gdy hasło SMS nie dotarło na telefon, należy po 2 minutach spróbować wygenerować nowe hasło SMS. Bank wskazał, że jeżeli klient w dalszym ciągu nie otrzyma wiadomości, może odwiedzić placówkę lub zadzwonić na infolinię pod numer +48 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpołeczny Poznań pokazuje, jak sprząta miasto. Zaczął od ul. 27 Grudnia
Następny artykuł“Rozstanie definitywne”. Andrzej Rozenek odszedł z tygodnika “Nie”