A A+ A++

Od 1 lutego działem marketingu producenta słodyczy pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.

Przez ostatnie ponad 2 lata Kowalewska związana była ze Stratosferą, firmą doradztwa strategicznego, gdzie pełniła funkcję dyrektorki zarządzającej. Przez 6 lat prowadziła polską edycję projektu Superbrands, odpowiadając m.in. za relaunch programu. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w budowaniu strategii dla marek, zarówno w Polsce, jak i w projektach międzynarodowych.

„Wzrastająca świadomość konsumencka powoduje, że Wawel ma dziś do zaoferowania więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Musimy popracować nad strategią. Monika zdecydowała się sprawdzić po drugiej stronie. Ma wszystko, żeby odnieść sukces.” – powiedział Dariusz Orłowski, prezes Wawel S.A.

Monika Kowalewska jest absolwentką Wydziału Psychologii SWPS oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Innowacją (SWPS i School of Form).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUkraina zamierza odłączyć się od systemów elektroenergetycznych Federacji Rosyjskiej i Białorusi do 2023 roku
Następny artykułZaobserwowano „pioruny”, uderzające od ziemi, a nie do ziemi. ESA stworzyła wizualizację