A A+ A++

Warren’s to firma wchodząca w szeregi HOLO Group, specjalizująca się w produkcji materiałów POS dla branży HoReCa oraz eventowej. Dzięki bogatemu doświadczeniu w pracy z dużymi markami, Warren’s płynnie rozszerzył swoje działania w obszar aktywacji w On-Trade, angażując się w produkcję elementów wystroju lokali tailor-made. Ta synergia kompetencyjna pozwala na realizację projektów o różnorodnym charakterze.

Czy w dzisiejszych czasach wystarczy zrobić standardowy banding, by podkreślić obecność marki i jej przekaz podczas eventu?

Konsumenci od eventów oczekują coraz więcej, a marki muszą prześcigać się w pomysłach, by udało im się czymś odbiorców zaskoczyć, zaciekawić, zapaść w pamięć.

Przykłady projektów zrealizowanych przez Warren’s w ubiegłym roku ukazują różnorodność i innowacyjne podejścia do tworzenia stref brandowych. Jako HOLO Group mamy na pokładzie specjalistów, którzy są w stanie całościowo zorganizować każde wydarzenie – od strategii, kreatywnego pomysłu, projektu scenografii – po przeniesienie go do rzeczywistości – i to właśnie robi Warren’s.

Jakie najbardziej kreatywne pomysły zrealizowaliście w ostatnim roku?

strzałka

Najbardziej dumni jesteśmy z trzech realizacji dla topowych marek. Dla Coca-Cola zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy innowacyjną kostkę, która służy klientom do wzywania obsługi, składania zamówienia na Coca-Colę, oraz poproszenia o rachunek. Kelnerowi na smart opasce wyświetlał się komunikat z numerem stolika i nazwą produktu z portfolio marki Coca-Cola. To rozwiązanie daje gościom lokalu nowoczesne i zaskakujące interakcje z marką, które z pewnością zostają w ich pamięci.

Akcja “Summer Nights” dla Finlandii Botanical stanowiła preludium letnich wydarzeń, podkreślając kreatywność i zaangażowanie marki w interakcję z odbiorcami.

ilustracjastrzałka

Naszym zadaniem było przeniesienie idei kreatywnej „Lato jest za krótkie na zwykłe drinki” do kanału On-Trade i zbudowanie świadomości wokół flagowych koktajli marki Finlandia. Podczas cyklu eventów w najważniejszych polskich lokalach, konsumenci mogli samodzielnie przygotować flagowe koktajle w specjalnej przestrzeni barmańskiej, a następnie je sfotografować w mini insta spocie dla koktajli.

Niezwykle istotnym elementem całego konceptu była produkcja elementów brandowych łączących wiele materiałów, tekstur i różnych typów oświetlenia, dzięki czemu konsumenci chętniej pokazywali markę Finlandia w social mediach.

W 14 miastach w Polsce zorganizowaliśmy 38 eventów, które przyciągały tłumy klientów.

Nie mniej spektakularnym projektem był event marki Jack Daniels, gdzie stworzyliśmy strefę “Wheels on Barrel”, której głównym elementem i kluczową aktywacją była możliwość wykonania deskorolki z drewna po beczkach, w których leżakuje Jack Daniel’s, prosto z Tennessee. Dodatkowo oprócz strefy barowej, muzycznej i strefy tatuaży, wykonaliśmy rampę, na której odbyły się zawody w stylu freestyl.

Ta oryginalna koncepcja nie tylko dostarczała widowiskowej rozrywki, ale także wprowadzała uczestników w świat marki. Ten event o autentycznym streetowym charakterze w klimatycznej Elektrowni Powiśle, stymulował grupę docelową, przedstawicieli Gen Z, poprzez najważniejsze passion pointy: muzykę, spotkania, skateboarding.

ilustracjastrzałka

Realizacje eventowe i projekty On-Trade łączą się w Warren’s w sposób niezwykle płynny i zindywidualizowany, uwzględniając oczekiwania zarówno marek, jak i lokalizacji i implementacji. Dzięki dedykowanym procesom i interdyscyplinarnej współpracy wewnątrz grupy firma jest w stanie efektywnie reagować na potrzeby klientów, osiągając założone rezultaty. Wysokie kompetencje i dedykowane procesy sprawiają, że firma skutecznie odpowiada na dynamiczne wymagania rynku, zapewniając klientom innowacyjne rozwiązania.

HOLO Group łączy obecnie cztery agencje o różnych, wzajemnie uzupełniających się kompetencjach: agencję eventową HOLO, agencję digital marketingu 360 Iskry Digital, studio produkcji kreatywnej Picture Perfect oraz Warren’s – producenta materiałów POS.

Adam Góra
COO Warren’s

Źródło: Warren’s

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolski astronauta poleci na ISS później? Sławosz Uznański czeka na termin
Następny artykułWygraj zaproszenie na koncert NAWA AKUKU – Robert Furs – Electric Radiator [ Konkursy ]