A A+ A++

Facebook wraz z Ray-Ban tworzy inteligentne okulary – czy powtórzą porażkę Snapchata i Spectacles? Żabka i Agencja Cukier zaliczają kryzys wizerunkowy po inspirowaniu się contentem Frogshoposting – jak wygląda to obecnie? Wardęga wypowiada wojnę scamom – influencerzy będą żyć w strachu?

Marketing Przegadany – Facebook tworzy inteligentne okulary

Facebook wraz z marką Ray Ban konstruuje inteligentne okulary, które pozwalają nagrywać i robić zdjęcia, które potem można przesłać na social media. Oprócz tego będzie można ich używać do słuchania muzyki i rozmawiania. Czy Facebook powtórzy porażkę Snapchata i ich Spectacles?

Żabka i Frogshoposting – jednak puścili to płazem?

Na Agencję Cukier i Żabkę spadła olbrzymia fala krytyki ze względu na tworzenie podobnego contentu do Frogshoposting – profilu prowadzonego przez Violę Kowalską. Internet stanął po stronie oddolnej influencerki i memiary. Żabka zmienia komunikację na Instagramie, a hejtu brak. Jak sytuacja wygląda obecnie, kiedy kurz już opadł? 

Wardęga wypowiada wojnę scamerom

Sylwester Wardęga ogłosił, że będzie walczyć ze scamami. W tym celu powołał grupę na Discordzie, której użytkownicy będą wymieniać się informacjami. Do grupy dołączyło już ponad 100 tys. osób. Część influencerów i influencerek przeprosiła za promowanie produktów, które okazały się scamami. Czy to koniec ery spokoju internetowych celebrytów?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Inżynierowie dla Niepodległej Polski” – zaproszenie do udziału w konkursie
Następny artykułMarcin Romanowski: Czechy spotkają się ze zdecydowaną reakcją Polski