Facebook wraz z Ray-Ban tworzy inteligentne okulary – czy powtórzą porażkę Snapchata i Spectacles? Żabka i Agencja Cukier zaliczają kryzys wizerunkowy po inspirowaniu się contentem Frogshoposting – jak wygląda to obecnie? Wardęga wypowiada wojnę scamom – influencerzy będą żyć w strachu?
Marketing Przegadany – Facebook tworzy inteligentne okulary
Facebook wraz z marką Ray Ban konstruuje inteligentne okulary, które pozwalają nagrywać i robić zdjęcia, które potem można przesłać na social media. Oprócz tego będzie można ich używać do słuchania muzyki i rozmawiania. Czy Facebook powtórzy porażkę Snapchata i ich Spectacles?
Żabka i Frogshoposting – jednak puścili to płazem?
Na Agencję Cukier i Żabkę spadła olbrzymia fala krytyki ze względu na tworzenie podobnego contentu do Frogshoposting – profilu prowadzonego przez Violę Kowalską. Internet stanął po stronie oddolnej influencerki i memiary. Żabka zmienia komunikację na Instagramie, a hejtu brak. Jak sytuacja wygląda obecnie, kiedy kurz już opadł?
Wardęga wypowiada wojnę scamerom
Sylwester Wardęga ogłosił, że będzie walczyć ze scamami. W tym celu powołał grupę na Discordzie, której użytkownicy będą wymieniać się informacjami. Do grupy dołączyło już ponad 100 tys. osób. Część influencerów i influencerek przeprosiła za promowanie produktów, które okazały się scamami. Czy to koniec ery spokoju internetowych celebrytów?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS