A A+ A++

Congress may still be debating how to deal with climate change, but retailers and manufacturers aren’t waiting. Taking cues from customers, these businesses are embracing, big-time, eco-friendly standards and products.

While sustainable products make up less than one-fifth of all items on the market these days, they’re driving one-third of all growth seen among consumer goods, ranging from skincare to milk, according to New York University’s Stern Center for Sustainable Business. In fact, one in every two new consumer products brands might be considered green, or partly green.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułThe Metaverse is a Huge Opportunity for Education
Następny artykułWładimir Kliczko dla Polsat News: Niedługo dojdzie do przełomu w wojnie