Do 30 grudnia do godz. 14 roku można składać oferty na stanowisko sekretarza powiatu ełckiego.
Czym powinna się charakteryzować osoba kandydata? Musi mieć polskie obywatelstwo, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, wyższe wykształcenie (prawo albo administracja), wymagany przez prawo staż pracy na podobnym stanowisku urzędowym i kierowniczym. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Ma mieć nieposzlakowaną opinię oraz wykazywać się znajomością, umiejętnością stosowania przepisów prawnych regulujących ustrój, oraz kompetencje samorządu powiatowego.
Osoby chętne do objęcia tego stanowiska powinny przedstawić: CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe. Niezbędne są również oświadczenia o niekaralności, posiadaniu obywatelstwa polskiego i nieposzlakowanej opinii i zgoda na przetwarzanie danych osobowych konieczna do procesu kwalifikacyjnego. Sekretarz powiatu nie może być członkiem żadnej partii politycznej.
Wymagane dokumenty należy składać bezpośrednio w Biurze Starosty Ełckiego w pokoju nr 127 budynku przy ulicy Piłsudskiego 4 w Ełku lub przesłać pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Sekretarza Powiatu Ełckiego”. Termin to godz. 14 do 30 grudnia tego roku decyduje tutaj data doręczenia dokumentów aplikacyjnych, a nie data ich nadania.
Pełna treść ogłoszenia jest dostępna tutaj: https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/47014/wiadomosci/500670/files/nabor_na_sekretarza_powiatu_elckiego_18122019r.pdf?fbclid=IwAR1Ib8RRkQO0oZ6-Sn65c3FPqlp3Ft6toddYwOREcJ-dX7ZcihWmt3nkA2A
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS