A A+ A++

Centralna Komisja Egzaminacyjna przedstawiła najnowsze dane dotyczące tzw. edukacyjnej wartości dodanej. Najprościej mówiąc, to metoda pomiaru jakości nauczania i postępów w nauce. Sprawdziliśmy jak to wygląda w publicznych technikach i liceach w Opolu, porównując wyniki z innym popularnym rankingiem.

Centralna Komisja Egzaminacyjna przygotowując najnowsze zestawienie opierała się na wynikach egzaminów maturalnych z ostatnich trzech lat, czyli od 2020 do 2022 roku. Narzędziem oceny szkół jest tzw. Edukacyjna Wartość Dodana (EWD) – zestaw technik statystycznych pozwalających zmierzyć wkład szkoły w wyniki nauczania.

Dwie grupy przedmiotów

Najprościej mówiąc, to metoda pomiaru jakości nauczania i postępów w nauce. Polega na porównaniu indywidualnych wyników uczniów z egzaminu gimnazjalnego z egzaminem maturalnym. Czyli pozwala określić postęp w zdobywaniu wiedzy i umiejętności uczniów poprzez zestawienie tego, z czym przyszli do szkoły, z wynikami, z jakimi ją opuszczają.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiątek WTA Finals zaczęła od wygranej. Polka ma patent na Kasatkinę [WIDEO]
Następny artykułKoniec Twittera jaki znamy. Musk wprowadzi opłaty. Ile i za co?