A A+ A++

Inne rynki, inne potrzeby. Importowane samochody do Turcji objęte są wysokim podatkiem akcyzowym. Pierwszym progiem luksusowej klasy premium jest pojemność skokowa 1,6 litra. W przypadku samochodów o pojemności skokowej do 1,6 litra i cenie przekraczającej 200 000 lir tureckich (około 25 tys. zł) stawka podatku wynosi 80 proc. Takie rozporządzenie wymusza na producentach do oferowania specjalnych wersji silnikowych na rynek turecki. Każdy, kto zamówi w Turcji Mercedesa Klasy E z podstawowym silnikiem, otrzyma model wyższej klasy średniej z napędem czterocylindrowym o pojemności 1,5-litra. Silnik ma moc 170 KM i zapewnia maksymalny moment obrotowy 250 Nm. To hybryda więc dodatkowo zamontowano silnik elektryczny o mocy 23 KM, która ma zapewnić dodatkową moc. Zmiana biegów odbywa się za pośrednictwem dziewięciobiegowej automatycznej skrzyni biegów, a napęd przenoszony jest na tylne koła. Dane techniczne nie są takie złe: od 0 do 100 km/h turecka E klasa przyspiesza w 8,9 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 225 km/h.

Mercedes klasy E

mat. prasowe

Czytaj więcej

Mercedes Zetros 8x8

Mercedes klasy E w Turcji prawie trzy razy droższy niż na polskim rynku

Nowa wersja nazywa się E 180. Podstawowa cena to równowartość około 254 000 zł. Zanim trafi do klientów, doliczony zostanie 80-procentowy podatek od luksusu i zryczałtowana opłata rejestracyjna. Ostateczn … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPo co chrześcijanom Żydzi – debata u pallotynów w Paryżu
Następny artykułPalił się dom w Łańcucie