Czasy wytężonej walki o zdrowie i życie pacjentów wymuszają podejmowanie niecodziennych decyzji. Dyrektor Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu Grzegorz Gałuszka wraz z koordynatorką medyczną – jeśli zachodzi taka konieczność – wspierają składy zespołów ratowników medycznych i wyjeżdżają do pacjentów lub pomagają w ich transporcie.
Podczas czwartkowej (19 listopada) konferencji prasowej w starostwie o takiej sytuacji w mieleckim pogotowiu opowiedział wicestarosta Andrzej Bryła.
Przeczytaj także: W pow. mieleckim z powodu COVID 19 zmarło już 57 osób. Znamy ich wiek i płeć
– W tej chwili jest taka sytuacja i nie są to wcale sporadyczne momenty, że zarówno sam dyrektor Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu Grzegorz Gałuszka oraz koordynator medyczny i koordynator dyspozytorów, pani Agnieszka, którzy posiadają uprawnienia ratowników medycznych, jak trzeba również dołączają do zespołów ratowniczych po to, aby cały czas utrzymać pełny tabor i w pełnym zakresie świadczyć działania – mówił wicestarosta mielecki Andrzej Bryła.
Dyrektor pogotowia wystąpił o zgodą na takie jego działanie do zarządu powiatu mieleckiego i ją uzyskał.
– Dlatego również serdecznie dziękuję wszystkim pracownikom za ten wkład pracy. Ja myślę, że dyrektor po roku bycia tutaj wszystkim sceptykom udowodnił, że nie tylko jest naukowcem czy teoretykiem ale jest bardzo praktyczny w działaniu – dodał wicestarosta.
Przeczytaj także: Poszukiwany mieszkaniec powiatu wpadł… bo śmiecił na ulicy
O udział w działaniach wyjazdowych zapytaliśmy samego dyrektora mieleckiego pogotowia Grzegorza Gałuszki.
– Tak, z wykształcenia jestem ratownikiem medycznym. Posiadam tytuł doktora nauk medycznych, ale mam doświadczenie w pracy w zespołach ratownictwa medycznego. Gdy jest taka potrzeba i możliwość, wspieram obsady karetek – potwierdził słowa wicestarosty dyrektor Grzegorz Gałuszka.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS