2021-09-29 14:21
publikacja
2021-09-29 14:21
Od października pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku i Sopocie zakupią
za pośrednictwem aplikacji mPay nie tylko bilety jednorazowe, ale także okresowe.
Od sierpnia z tej samej opcji korzystają także mieszkańcy Gdyni i Wejherowa. W
Gdańsku dostępne są ponadto bilety czasowe.
Jedna
aplikacja, wiele korzyści
Aplikacja mPay umożliwia mieszkańcom Gdańska i Sopotu zakup biletów na podróż środkami
transportu publicznego już od kilku lat. W Gdańsku mogliśmy dotychczas w ten
sposób uregulować należność za przejazd na podstawie biletu jednorazowego i
czasowego (1-godzinne, 24-godzinne i 72-godzinne), a w Sopocie zakupić bilety jednorazowe. Od początku października w obu
miastach w aplikacji znajdą się także bilety okresowe.
Opcja zakupu przez aplikację mPay biletów okresowych pojawiła się w
sierpniu również w Gdyni i Wejherowie. Mieszkańcy Gdyni mogą obecnie
nabyć bilety jednorazowe, czasowe (1-godzinne, 24-godzinne i 72-godzinne) oraz okresowe. W Wejherowie, oprócz powyższych,
podróżujący środkami transportu publicznego mogą zakupić także bilet 5-dniowy. W
obu miejscowościach mieszkańcy opłacą postój auta w strefie płatnego parkowania.
– Nasza szeroka oferta to ukłon zarówno w stronę mieszkańców,
jak i turystów. Dbamy bowiem o to, aby z szybkich i wygodnych płatności mobilnych
mogły korzystać osoby z różnymi potrzebami w kontekście częstotliwości
podróżowania transportem publicznym – mówi Andrzej
Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A. – Dokładamy również wielu starań, aby
przemieszczanie się po miastach było łatwiejsze także dla kierowców – dodaje.
Warto przypomnieć, że w Gdańsku, Sopocie i Wejherowie możliwe jest
wniesienie przez aplikację opłaty za postój auta w strefie płatnego parkowania.
Od początku br. uregulujemy także należność na dwóch parkingach zlokalizowanych
na terenie Hevelianum w Gdańsku.
Dodatkowe
udogodnienia na pasażerów i kierowców
Aplikacja mPay to dziś wielofunkcyjne narzędzie, które odpowiada na
potrzeby zróżnicowanych grup użytkowników.
–
Aby maksymalizować korzyści po
stronie użytkowników aplikacji na bieżąco rozbudowujemy katalog pomocnych im na
co dzień funkcjonalności. Obejmują one nie tylko transport i rozrywkę, ale
także – co mocno nas wyróżnia na rynku – szeroko pojęte usługi finansowe – mówi Andrzej Basiak, Prezes
mPay S.A. – W przypadku komunikacji miejskiej i parkowania, mPay to
jednak zdecydowanie o wiele więcej korzyści niż tylko możliwość zakupu biletów czy
regulacja należności za parkingi.
Jedną z najnowszych funkcjonalności jest planer podróży mPay GO! pozwalający
szybko oraz wygodnie zaplanować trasę środkami komunikacji w kilkudziesięciu
miastach w Polsce, jak i w Europie. Podróżujący mogą skorzystać z
wizualizacji trasy na mapie, nawigacji do przystanku, a także na bieżąco aktualizowanych
mobilnych tablic odjazdów.
Zmotoryzowani, poza oszczędnością czasu i pieniędzy, mogą liczyć natomiast
na pomoc w wyborze właściwej strefy płatnego parkowania. W mPay telefon z aplikacją jest lokalizowany na mapie, co pozwala podpowiedzieć
użytkownikowi w jakiej strefie się znajduje i jaki go obowiązuje cennik.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS