22.03.2020, 08:28 | czytano: 4467
NOWY TARG. Od wtorku 24 marca, w związku z ogłoszoną na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii zostają zmienione zasady obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Nowy Targu.
W opublikowanym przez starostwo komunikacie czytamy: “Zachęcamy Państwa do korzystania z możliwości składania wniosków elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. Szczegółowe informacje o usługach dostępnych w formie elektronicznej pod adresem: https://nowotarski.pl/urzad-24-7/.
Wnioski przyjmuje także Biuro Obsługi Klienta w starostwie, po wcześniejszym umówieniu terminu w systemie na stronie rejestracja.nowotarski.pl.
Odbiór decyzji oraz wgląd do dokumentów będą dokonywane w pokoju Biura Paszportowego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
opr.s/
Usuwane mogą być również komentarze nie dotyczące danego tematu, bezpośrednio atakujące interlokutorów, zawierające reklamy lub linki do innych stron www, zawierające dane osobowe, teleadresowe i adresy e-mail oraz zawierające uwagi skierowane do redakcji podhale24.pl (dziękujemy za Państwa opinie i uwagi, ale oczekujemy na nie pod adresem [email protected]).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS