A A+ A++

Świąteczna kampania Posten Norge to historia miłosna pokazująca losy Świętego Mikołaja jako geja, który otrzymuje list z treścią „Wszystko, czego pragnę w te Święta, to Ty”.

Norweska firma oferująca usługi pocztowe zaprezentowała właśnie najnowszą kampanię świąteczną. Film zatytułowany „Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja” nawiązuje do komedii romantycznej z 1989 nie tylko poprzez tytuł – w czterominutowym filmie została przestawiona prawdziwa historia miłosna z happy endem. Tym razem jednak głównym bohaterem opowieści jest Święty Mikołaj, który zakochuje się z wzajemnością w mężczyźnie.

W spocie widzimy, jak w wigilijny wieczór mężczyzna spotyka w swoim domu Świętego Mikołaja dostarczającego prezenty. Między bohaterami rodzi się miłość od pierwszego wejrzenia, jednak Mikołaj musi opuścić Harrego, aby wrócić do spełniania swoich obowiązków.

Spot przypomina krótkometrażowy film, który pokazuje, jak mijają kolejne lata głównych bohaterów. Choć co roku mężczyzna spędza radosne Święta w gronie najbliższych, coraz bardziej tęskni za Mikołajem pochłoniętym pracą. Wreszcie Mikołaj po raz kolejny odwiedza Harrego i oznajmia, że tym razem znalazł kogoś do pomocy przy dostarczaniu prezentów. Okazuje się, że to firma pocztowa Posten Norge wyręczyła Mikołaja i zapewniła mu radosne Święta z ukochanym. Zwieńczeniem filmu jest pocałunek zakochanych i krótkie życzenia marki: „Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Od nas wszystkich. Dla nas wszystkich”.

– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że Posten Norge nigdy nie przestaje się odnawiać. Oprócz wykazania elastyczności naszych usług, chcemy umieścić je w odpowiednim społecznie otoczeniu, z tematami ważnymi dla otaczającego nas społeczeństwa. Z pewnością w niektórych środowiskach pojawią się negatywne reakcje, ale jesteśmy gotowi sobie z tym poradzić – oznajmiła norweska firma pocztowa.

PS
Doctor Brew pokazał w swojej kampanii zdjęcie całującej się homoseksualnej pary. W odpowiedzi na hejt, jaki pojawił się pod postem, marka zorganizowała akcję, w której uzbierała 30 000 zł na wsparcie organizacji Kampania Przeciw Homofobii.

PS 2
Na kanale Disney Channel pojawiła się nowa bajka zatytułowana „The Owl House”. Po raz pierwszy w historii Disneya główną bohaterką produkcji jest biseksualna nastolatka.

PS 3
W październikowym wydaniu Vogue po raz pierwszy w historii marki na okładce pojawił się homoseksualny mężczyzna. 

PS 4
Jak wygląda marketing niszowy, czyli skierowany do wąskiej grupy docelowej, mającej odmienne od większości odbiorców potrzeby? Najwyraźniej można go zaobserwować na przykładzie komunikacji skierowanej do społeczności LGBT+.

PS 5
Badania pokazują, że angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRynek słodyczy bez cukru – jak się rozwija?
Następny artykułZnany inwestor: kryzys walutowy nie tylko w Turcji