A A+ A++

Zakupy w sieci bardziej przemyślane

Wartość naszego rynku wyrobów czekoladowych – jak wynika z danych agencji Nielsen – w czerwcu 2021 roku wyniosła 7,65 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. w ujęciu rocznym. Produkcja w pierwszym półroczu tego roku utrzymała się na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu minionego roku i wyniosła 189 tys. ton.

– COVID-19 odbił się na sprzedaży słodyczy, bo przestaliśmy chodzić do sklepów, a zakup czekolady często jest zakupem kompulsywnym. Kupujemy najpotrzebniejsze artykuły i czekając w kolejce do kasy, sięgamy po słodycze. Robiąc zakupy przez internet, takiego odruchu nie mamy – wyjaśnia Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte E.Wedel.

Mimo to słodycze pozostały tą kategorią, po którą sięga się najczęściej. Obok piwa i wódki, ich sprzedaż notuje najwyższe, sięgające 12 mld zł obroty.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzkoła w Babikach nie będzie filią. Tak zadecydował minister. Gmina odwoła się od tej decyzji
Następny artykułWioski. Innowacyjna edukacja wczesnodziecięca, która wspiera mamy w powrocie do pracy