Zakupy w sieci bardziej przemyślane
Wartość naszego rynku wyrobów czekoladowych – jak wynika z danych agencji Nielsen – w czerwcu 2021 roku wyniosła 7,65 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. w ujęciu rocznym. Produkcja w pierwszym półroczu tego roku utrzymała się na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu minionego roku i wyniosła 189 tys. ton.
– COVID-19 odbił się na sprzedaży słodyczy, bo przestaliśmy chodzić do sklepów, a zakup czekolady często jest zakupem kompulsywnym. Kupujemy najpotrzebniejsze artykuły i czekając w kolejce do kasy, sięgamy po słodycze. Robiąc zakupy przez internet, takiego odruchu nie mamy – wyjaśnia Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte E.Wedel.
Mimo to słodycze pozostały tą kategorią, po którą sięga się najczęściej. Obok piwa i wódki, ich sprzedaż notuje najwyższe, sięgające 12 mld zł obroty.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS