A A+ A++

Na drugim miejscu w rankingu były wywrotki, których przybyło 2 830 szt. (-2 proc.). Zajmują 20 proc. rynku wobec 14 proc. rok wcześniej. 

Na trzecim miejscu wg. podrodzaju były furgony, których przybyło 2 596 szt. (-43 proc.). Zajmują one 19 proc. rynku, o 4 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Wyróżniono wśród nich 1 175 izoterm (-25 proc.), 821 chłodni (-61 proc.) i 585 furgonów uniwersalnych (-34 proc.).

W całej grupie przyczep i naczep o DMC pow. 3,5 t, poza innymi, zarejestrowano także 497 cystern (-15 proc.). 

Przetasowania w światowym rankingu

Kryzys jakiego doświadczają przewoźnicy międzynarodowi odbił się także na dostawcach. Ucierpieli europejscy producenci naczep. Najostrzejsze spadki zaliczyli europejscy liderzy; produkcja Krone zmalała o 38 proc. (do 40,2 tys.), co skutkowało spadkiem z 3 na 6 pozycję, zaś Schmitz Cargobull zmniejszył produkcję o 35 proc. (do 40,6 tys.) i spadł jedno oczko, na 5 pozycję, wynika z rankingu sporządzonego przez magazyn Global Trailer. 

Czytaj więcej

Wielton spadł z 10 na 12 pozycję rankingu największych na świecie producentów naczep, liczba wyprodukowanych przez niego naczep zmalała o 25 proc. do 19,6 tys. Kryzys przechodzi także turecki Tirsan Group, którego produkcja zmalała o 42 proc. do 11,8 tys. naczep, co uplasowało go na 13 pozycji. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzebudowa ulicy Czarnej
Następny artykuł25-latek stracił blisko 9000 złotych w internetowym oszustwie przy sprzedaży roweru