A A+ A++

W drugą część Kerbal Space Program zagramy za niedługo, bo premiera już 24 lutego. Twórcy nie zostawiają nas jednak z obgryzionymi paznokciami i w trakcie okresu wyczekiwania konsekwentnie wypuszczają kolejne filmy ukazujące, jak idzie produkcja. Dziś dowiedzieliśmy się, że w Kerbal Space Program 2 wykorzystano dźwięki prawdziwej rakiety.

Ekipa KSP 2, wraz z kierownikiem dźwięku Howardem Mostromem, została zaproszona na Florydę, a dokładnie na przylądek Canaveral, do Stacji Sił Powietrznych USA (zaraz obok Kennedy Space Center od NASA). Podróż tę odbyli w słusznym celu, bowiem ludzie odpowiedzialni za sferę audio nadchodzącej wielkimi krokami gry o tworzeniu własnego programu kosmicznego, mieli za zadanie zebrać jak najwięcej próbek dźwiękowych podczas startu rakiety Atlas V.

Dźwięk prawdziwej rakiety w grze kosmicznej? W Kerbal Space Program 2 tak właśnie będzie!

Ekipa z Private Division mogła zajrzeć za kulisy i zwiedzić hangar Starlinera Boeinga, a także dokonać szczegółowego nagrania dźwięku urządzeń, które umożliwiają odbycie lotu w kosmos. W ostatnich miesiącach dowiedzieliśmy się, jak prezentuje się sfera wizualna. Dziś wiemy, że do warstwy audio twórcy podeszli z równie wysoką starannością. Zresztą, sami posłuchajcie.

Jak już wspomnieliśmy na początku, do startu rakiety nazwanej Kerbal Space Program 2 zostało niewiele czasu i wygląda na to, że premiera odbędzie się już 24 lutego bieżącego roku. Gra dostępna będzie do kupienia na wielu platformach – w tym Steam i Epic Games Store.





Obserwuj nas w Google News

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTajemnicze usterki kart graficznych Radeon RX 6800 i 6900. Sprawę zbada AMD
Następny artykułTrzebinia drży z niepokoju. “Koniec z nabieraniem wody w usta”