A A+ A++

W jaki sposób uzyskać „Olecką Kartę Mieszkańca”?

  1. Do otrzymania „Oleckiej Karty Mieszkańca” uprawniona jest każda osoba zameldowana na pobyt stały na terenie Gminy Olecko lub wpisana do rejestru wyborców Gminy Olecko, która akceptuje postanowienia programu oraz poprawnie złoży wniosek o wydanie karty z wymaganymi załącznikami.
  2. Do otrzymania Oleckiej Karty Mieszkańca „Seniora” uprawniona jest osoba spełniające wyżej wymienione wymogi oraz która ukończyła 60. rok życia w przypadku kobiet i 65. rok życia w przypadku mężczyzn.
  3. Wniosek, pełnomocnictwo oraz inne niezbędne załączniki dotyczące karty można pobrać (od 27.01.2023 r.):
    •  na stronie internetowej www.olecko.pl w zakładce MieszkaniecOlecka Karta Mieszkańca,
    •  w Wydziale Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Olecku (Plac Wolności 1, pokój nr 11).
  4. Wniosek należy złożyć:
    •  osobiście – składając wypełniony wniosek w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Olecku (Plac Wolności 3, pokój nr 3) lub w Wydziale Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Olecku (Plac Wolności 1, pokój nr 11),
    •  w formie elektronicznej – przesyłając podpisany wniosek oraz wymagane dokumenty poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP).
  5. Do wniosku należy dołączyć:
    1.  kserokopię lub wydruk pierwszej strony formularza PIT złożonego w Urzędzie Skarbowym w Olecku, z której wynika, że urząd ten jest właściwy do złożenia zeznania rocznego w podatku dochodowym od osób fizycznych dla tej osoby, zawierającej urzędowe potwierdzenie jego złożenia (w postaci pieczęci potwierdzającej złożenie go w urzędzie skarbowym lub w postaci potwierdzenia elektronicznego złożenia)*,
    2. aktualne zdjęcie twarzy (wykonane od przodu), umożliwiające weryfikację, o wymiarach 35 x 45 mm.
    •  W przypadku osób do 26. roku życia załącznik nie jest wymagany.
    •  W przypadku osób, które nie mają obowiązku składania rocznych deklaracji rozliczeniowych PIT, należy dołączyć dokument potwierdzający opłacanie podatku na terenie Gminy Olecko, zgodnie z obowiązującymi przepisami, np. w przypadku rolników należy dołączyć nakaz płatniczy.
  6. Karta wydawana jest bezpłatnie, również w przypadku zmiany danych osobowych. W przypadku utraty, zagubienia lub zniszczenia – jej duplikat zostanie wydany po uiszczeniu kwoty 10 zł brutto w kasie Urzędu Miejskiego w Olecku lub przelewem na konto bankowe
  7. Wniosek o wydanie karty może złożyć pełnomocnik wnioskodawcy, po złożeniu odpowiedniego pełnomocnictwa.
  8. Kartę po pozytywnie rozpatrzonym wniosku będzie można odebrać w Wydziale Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Olecku (Plac Wolności 1, pokój nr 11).
  9. Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Olecku – Plac Wolności 1, pokój nr 11 lub pod numerem telefonu: 87 523 30 63.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł​Xbox zapowiada powrót pokazów gier z udziałem publiki w Los Angeles
Następny artykułUtwardzona droga z imieniem wielkiego patrioty