A A+ A++

Mieszkańcy
11 krajów, głównie europejskich, są zachęcani do odwiedzenia
Grecji, by odnaleźć tam swoje szczęśliwe miejsce. Reklamy zobaczą
Brytyjczycy, Francuzi, Niemcy, Szwajcarzy, Izraelczycy, Belgowie,
Austriacy, Szwedzi, Duńczycy i Holandrzy i Polacy. Kampania potrwa
do końca roku, bo jej autorzy przekonują, że do kraju warto
przyjechać nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale i poza nim.

Czytaj więcej

Promocja
rozpoczęła się w czerwcu w Londynie – w dzielnicy Southbank
pojawiło się stoisko „happy place booth” (stoisko szczęśliwego
miejsca) – przechodnie byli zachęcani do udziału w grze, która
miała ich doprowadzić do ich szczęśliwego miejsca w Grecji. Kiedy
je już odkryli, mogli zarezerwować bilet do tego kraju z
40-procentową zniżką.

Teraz
do działania namawia Aegean – quiz i inne zachęty internauci
znajdą na jego stronie internetowej i we wszystkich innych kanałach
komunikacji.

To już piąty rok z rzędu GNTO
i Aegean
czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNTT SYSTEM S.A.: Zawarcie umowy limitu kredytowego wielocelowego z Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie oraz ustanowienie ograniczonego prawa rzeczowego
Następny artykułNa podwójnym gazie i z zakazem prowadzenia pojazdów – niebezpieczna kumulacja zatrzymana przez Policjantów z Międzyrzecza