50 tys. zł
Niezależnie od tego, czy dopiero uruchamiamy biznes, czy prowadzimy go już dłuższy czas, priorytetem powinna być satysfakcja klienta, a z racji stale rozwijającej się technologii, strona internetowa po dwóch-trzech latach bardzo traci na wizualnej i użytkowej atrakcyjności. 50 tys. zł to wystarczająca kwota na jej przebudowę, a nawet postawienie nowej. Dobrym pomysłem jest też wydatek na nowy moduł zakupowy, który usprawni proces w naszym e-sklepie. Jeśli firma ma stabilną sytuację finansową to ważnym jej elementem są również działania PR i marketingowe. Dbanie o wizerunek firmy oraz podkreślanie przewag nad konkurencją to w dzisiejszych czasach również niezwykle ważny element biznesu. Przeznaczenie 50 tys. zł na tego typu działania to inwestycja, która na pewno zaprocentuje. Wizerunek i zasięgi buduje się latami, a aktualnie część firm ze względu na oszczędności inwestuje w to mniej lub wcale.
100 tys. zł
Z racji szybko rosnących kosztów stałych związanych z prowadzeniem biznesu w niedalekiej perspektywie wiele firm może mieć problemy z płynnością finansową, dlatego 100 tys. zł przeznaczyłbym na wsparcie marki z dobrym produktem lub usługą, która ze względu na spadek sprzedaży boryka się z utrzymaniem na rynku. W ramach okazji inwestycyjnych chętnie zakupiłbym też sprzęt od firmy o podobnym profilu działalności, która przez zmniejszenie wolumenu sprzedaży już go nie potrzebuje, a pozyskane w ten sposób pieniądze pomogą jej przetrwać. Zadbane, wysokiej jakości urządzenie przemysłowe mimo rocznej, czy dwuletniej eksploatacji jest nam w stanie posłużyć jeszcze sześć-siedem lat. 100 tys. zł to również odpowiednia kwota na zakup samochodu. Biorąc pod uwagę aktualny popyt i podaż za rok jesteśmy w stanie sprzedać go w podobnej cenie lub nawet drożej, cały czas go w tym czasie eksploatując. To pierwsza taka sytuacja w historii, gdzie samochody z roku na rok nie tylko nie tracą, ale niektóre wręcz zyskują na wartości. To aktualnie według mnie jedna z niewielu pewnych inwestycji.
500 tys. zł
Pół miliona przeznaczyłbym na kolejną kampanię edukacyjną dla klientów, chętnie na jeszcze większą skalę. W maju b.r. SuperMenu zainaugurowało kampanię edukacyjną „Zdrowie bez wymówek!”, w ramach której zachęcamy do wykonania profilaktycznych badań. Dzięki niej wszyscy nasi klienci otrzymują kody na bezpłatne badania krwi. Widząc liczbę osób, która skorzystała z nich w pierwszych dwóch tygodniach już wiem, że to była dobra decyzja. Mam nadzieję, ż … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS