Alex Albon, P6
“Można by zarzucić, że powinniśmy zjechać do boksów wcześniej na początku wyścigu, ale nie poddawaliśmy się i pomogło nam to w zarządzaniu oponami. Radziliśmy sobie na miękkich oponach przez 40 dziwnych okrążeń, a to można zrobić tylko samochodem, który jest dobry, a ja przez cały weekend czułem się mocny. Bardzo łatwo było kontrolować degradację na przedniej i tylnej osi. Za pomocą narzędzi i jazdy, zawsze byłem w stanie przesunąć balans tam, gdzie tego potrzebowałem. Następnie zjechaliśmy po średnie opony i zaczęliśmy posuwać się w górę w kierunku P5 i P4. Sądziłem, że było idealnie, dopóki nie dowiedziałem się o deszczu.”
“Musimy przeanalizować drugą wizytę w pit stopie. To bardzo trudne, bo nie zjechałem do pit stopu i przez pierwszą połowę okrążenia sądziłem, że udało mi się wyprzedzić dwa auta, ale w ciągu 30 sekund warunki zmieniły się z łagodnych na pełne deszczówki. Podcięcie nie udało się. Zdarza się; czuję się nieco rozczarowany, że nie ukończyliśmy wyścigu na 6. miejscu, ale 8. miejsce to wciąż dla nas niesamowity wynik, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że w ten weekend osiągnęliśmy wszystko własnymi osiągami. To był nasz najmocniejszy weekend i najlepsze odczucia w samochodzie podczas mojej pracy w Williamsie, więc można wyciągnąć stąd wiele pozytywnych wniosków.”
Logan Sargeant, DNF
“Początek wyścigu był trudny ze względu na padający deszcz. Wygląda na to, że przejściówki były lepszą opcją, ale staraliśmy się przetrwać na slickach, a po wczorajszym starałem się po prostu zachować szczególną ostrożność i dobrze się przygotować, ale na tych oponach straciłem trochę za dużo temperatury w tak deszczowych warunkach. Potem niestety nie poszło po naszej myśli. Najechałem na tarkę i wygląda na to, że pod wpływem tego uderzenia mieliśmy problem z hydrauliką i wspomaganiem kierownicy. Kiedy straciłem tę pomoc, naprawdę nic nie mogłem zrobić. Nadal muszę to obejrzeć, ale musimy sprawdzić, co poszło nie tak. Chcę bardzo podziękować zespołowi za przygotowanie samochodu do wyścigu.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS