A A+ A++

Larian Studios podczas projektowania Baldur’s Gate 3 zadbało o najdrobniejsze detale, by nie tylko gracze odczuli skalę produkcji i jej rozbudowanie pod wieloma względami. Autorzy nie zapomnieli także o komforcie aktorów zaangażowanych w projekt.

Jennifer English i Devora Wilde, aktorki zatrudnione przez belgijskiego producenta do pracy nad Baldur’s Gate 3, w wywiadzie dla BBC opowiedziały o interesującym zajściu. Deweloperzy zatrudnili koordynatorów intymności, których zadaniem było upewnienie się, że podczas prac na planie i kręcenia intymnych scen nikt nie poczuł się niekomfortowo.

Koordynatorzy intymności są coraz częściej angażowani do tworzenia filmów oraz seriali, jednakże Larian Studios należy do grona pierwszych twórców gier, którzy zdecydowali się na zatrudnienie specjalistów podczas rozwijania gry wideo.

W Immortality również brali udział doświadczeni eksperci od zapewniania aktorom jak najbardziej przyjaznych warunków, lecz zwróćmy uwagę, że Sam Barlow przygotowuje narracyjne przygodówki, które odbierane są bardziej jak interaktywne filmy.

Redakcja IGN poinformowała, iż nie wiadomo, czy koordynatorzy czuwali nad przebiegiem „niesławnej sceny zbliżenia z niedźwiedziem”. Nie ulega jednak wątpliwości, że zespół, który przygotowuje graczy na ogromną pozycję z tysiącami wariantów zakończenia, dokładał wszelkich starań o dopracowanie szczegółów oraz spełnienie wysokich oczekiwań.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTerapie skojarzone i określone w czasie to przyszłość leczenia nowotworów
Następny artykułУряд спрямує на закупівлю рейок для “Укрзалізниці” понад 37 мільйонів євро