A A+ A++

VRG S.A. z siedzibą w Krakowie (“Spółka”) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 75,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 8,9%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2020 roku wyniosła około 154,2 mln zł i była wyższa o około 9,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 41,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 4,7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 92,1 mln zł i była wyższa o około 6,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) – wyniosły około 32,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2019 roku o około 19,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – luty 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 57,6 mln zł i była wyższa o około 19,3% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 48,7% i była wyższa od marży osiągniętej w lutym 2019 roku o około 0,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2020 wyniosła około 49,2% i była wyższa o 1,1 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec lutego 2020 roku wyniosła 54,0 tys. m2 i była wyższa o 5,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2019 roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEIA przewiduje dalszy wzrost wydobycia gazu ziemnego w USA do 2050 roku
Następny artykułLubuski Festiwal Piosenki – relacja z wydarzenia