A A+ A++

Dzięki tej współpracy obie firmy chcą uzupełnić swoje portfolio i zaoszczędzić koszty produkcji. „Dzięki naszej współpracy będziemy dostarczać najlepsze rozwiązania do naszych aut szybciej i po niższych kosztach” – obiecuje Blume. Ponadto amerykańska i niemiecka marka planuje wspólnie rozwijać globalne innowacje. Mówiąc ściślej, współpraca dotyczy rozwoju oprogramowania, komputerów sterujących i architektury sieciowej. Jednym z celów jest wykorzystanie istniejącej architektury elektrycznej i technologii oprogramowania Riviana do wprowadzenia w nowym modelu Rivian R2, który pojawi się w 2026 roku. Pierwsze modele Volkswagena pochodzące z tej współpracy pojawią się rok później.

mat. prasowe

Kryzys Volkswagena w Niemczech

Z drugiej strony globu, w niemieckich fabrykach Oliver Blume, szef Volkswagena, przedstawia swój katalog oszczędności. Planowane jest zamrożenie zatrudnienia, zmniejszenie ilości stażystów i nie obsadzanie stanowisk pracowników przechodzących w niedługim czasie na emeryturę. Wprowadzone mają zostać także nowe przepisy dotyczące szybszego odejścia na emeryturę. Pracownikom, którzy zdecydują się sami odejść, zaproponowane mają zostać wysokie odprawy, a ci, którzy zostaną, będą musieli zrezygnować z wszelkich premii, łącznie z świątecznymi. Zniknąć mają dodatki na podróże, zniżki na samochody służbowe i specjalne zniżki na samochody dl … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSlisz ujawnia, co działo się w kadrze w trakcie Euro. “Nie byłem zadowolony”
Następny artykułWypadek na moście w Górce. Dwie osoby ranne / 12 listopada 2024 r.