O
pieniądze mogą ubiegać się touroperatorzy zajmujący się
turystyką przyjazdową do Wielkiej Brytanii i firmy zarządzające
destynacjami (DMC). VisitBritain wychodzi z takim programem już
drugi raz.
Celem
jest nie tylko pozyskanie klientów, ale też o takie rozłożenie
ruchu turystycznego w czasie, by toczył się on także poza szczytem
sezonu, co pozwoli wydłużyć okres przyjazdów do Wielkiej Brytanii
– wyjaśnia VisitBritain w komunikacie.
Oferta
organizatorów i DMC musi być uwzględniona w programach
zagranicznych operatorów turystycznych na przyszły rok. Chodzi o
firmy działające na jednym z kluczowych dla Wielkiej Brytanii
rynków źródłowych. W Europie są to Niemcy,
Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia, Skandynawia, w Amerykach USA,
Kanada i Brazylia, w Azji Hongkong, Indie, Japonia, Korea Południowa
i kraje Zatoki Perskiej, a także Australia.
Oferta
ma być promowana w mediach płatnych, ale w mediaplanie mogą
znaleźć się również kanały własne i te należące do
zagranicznych touroperatorów. Na koniec trzeba będzie złożyć
raport z kampanii i pokazać ekwiwalent pieniężny reklam oraz
liczbę rezerwacji.
Budżet
przedsięwzięcia to 450 tysięcy funtów, ale pojedynczy
wnioskodawca może otrzymać maksymalnie 40 tysięcy funtów.
By
móc ubiegać się o wsparcie, trzeba spełnić szereg wymagań,
między innymi prowadzić działalność w Wielkiej Brytanii, mieć
już doświadczenie w pracy na rynkach wskazanych w programie, i
udowodnić, że dotacja będzie wykorzystana na wsparcie partnera,
który będzie aktywnie promował Wielką Brytanię, i … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS