A A+ A++

Marka bielizny kontynuuje ewolucję swojego wizerunku, stawiając na różnorodność i celebrując każde kobiece ciało. Victoria’s Secret do współpracy zaprosiła modelkę z zespołem Downa, kobietę z niepełnosprawnością czy przyszłą mamę w zaawansowanej ciąży.

fot. PR Newswire; instagram.com/sofiajirau

Victoria’s Secret w ostatnich latach niewątpliwie przeszła sporą metamorfozę. Po słowach byłego dyrektora ds. marketingu Victoria’s Secret – Edwarda Razeka – który w 2018 roku ogłosił, że nie będzie zatrudniać modelek transpłciowych ani plus-size, marka zmagała się z niemałym kryzysem wizerunkowym. Od tamtego momentu Victoria’s Secret postawiła na działania sprzeczne z niechlubnym oświadczeniem Razeka.

Niespełna rok temu amerykańska marka zrezygnowała z reklamowania bielizny z wyłącznym udziałem top modelek, zwanych „Aniołkami”. Od tego przełomowego momentu w kampaniach promocyjnych Victoria’s Secret możemy zobaczyć kobiety, które nie reprezentują stereotypowego kanonu piękna, lecz takie, które słyną przede wszystkim ze swoich osobistych osiągnięć.

Na tym Victoria’s Secret jednak nie poprzestaje i w związku z premierą kolekcji „Love Cloud”,  prezentuje ciałopozytywną kampanię z udziałem „osiemnastu dynamicznych kobiet”. Modelki o zróżnicowanych sylwetkach prezentują linię biustonoszy i majtek w rozmiarach od 32A do 40DDD i od XS do XXL, które powstały z myślą o komforcie.

Kolekcja Love Cloud to ważny moment w ewolucji marki. Od obsady niesamowitych kobiet, które ożywiają kolekcję, po niesamowitego ducha integracji na planie, ta kampania jest ważną częścią nowego standardu Victoria’s Secret, który tworzymy – mówi Raúl Martinez, główny dyrektor kreatywny Victoria’s Secret.

W kampanii wystąpiły m.in. Sofía Jirau – 24-latka z zespołem Downa, Devyn Garcia – modelka plus size, a także Miriam Blanco – modelka z niepełnosprawnością. W sesji nie zabrakło również pierwszej transpłciowej modelki Victoria’s Secret – Valentiny Sampaio.

W kampanii pojawiły się kobiety reprezentujące różne środowiska zawodowe – strażaczka Nez Perce Tribe-Wildland Celilo Miles, medyczka i ekspertka pilates Jailyn Matthews czy Sylvia Buckler – projektantka akcesoriów, która podczas zdjęć była w zaawansowanej ciąży.

Po wysłuchaniu i zainspirowaniu się prawdziwymi potrzebami naszych konsumentów, Love Cloud została stworzona jako kolekcja, która pasuje do codziennego komfortu, bez rezygnacji z funkcjonalności i seksapilu. Nową linię wysokiej jakości biustonoszy i fig, pasujących do codziennych potrzeb kobiet, wprowadzamy na rynek w ramach naszych ciągłych wysiłków na rzecz opracowywania produktów, które wspierają indywidualne podróże kobiet – podsumowuje Janie Schaffer, chief design officer w Victoria’s Secret Lingerie.

PS
W branży modowej i beauty od kilku lat pojawia się coraz więcej kampanii mających na celu łamanie stereotypów dotyczących piękna. Które marki odważyły się pokazywać prawdziwe ludzkie ciała bez retuszu?

PS 2
„Żaden rozstęp ani fałdka nie powinny obniżać samooceny” – ciałopozytywna kampania Decathlonu miała na celu przełamanie szkodliwych stereotypów oraz zachęcenie Polaków do podjęcia różnych form aktywności fizycznej.

PS 3
Raper Bedoes zaprezentował w swoich mediach społecznościowych nagranie, w którym zamieścił szczere wyznanie na temat ciała, kompleksów i samoakceptacji, aby „obnażyć swoje słabości”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKrajobraz po wichurze
Następny artykułŁawrow: W czwartek odpowiemy na propozycje USA dotyczące gwarancji bezpieczeństwa