A A+ A++


Transmisja 6. Sesji Rady Miasta Nowego Sącza. Źródło: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miasta Nowego Sącza.

Reklama


 VI Sesja Rady Miasta Nowego Sącza odbędzie się we wtorek, 10 września 2024 r., o godz. 11.00 w reprezentacyjnej sali Ratusza im. Stanisława Małachowskiego

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad V Sesji Rady Miasta.
  5. Informacja z działalności Prezydenta Miasta w okresie od poprzedniej Sesji.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Uchwały Nr XCIV/1092/2023 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 19 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Nowego Sącza – druk nr 75.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Uchwały Budżetowej Miasta Nowego Sącza na rok 2024 Nr XCIV/1093/2023 z dnia 19 grudnia 2023 r. – druk nr 76.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt dziecka w żłobkach prowadzonych przez Miasto Nowy Sącz – druk nr 77.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr L/519/2017 Rady Miasta Nowego Sącza z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Miasta Nowego Sącza druk nr 78.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym oraz kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu po wydaniu dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących w Nowym Sączu w 2025 roku – druk nr 79.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości druk nr 80.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości – druk nr 81.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej– druk nr 82.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej – druk nr 83.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej – druk nr 84.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej – druk nr 85.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia służebności gruntowej druk nr 51.
  18. Wolne wnioski radnych i oświadczenia radnych i Prezydenta.
  19. Zamknięcie Sesji.

Reklama

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZjazd do likwidacji. Nowy pomysł do przeanalizowania
Następny artykułBezzwrotna dotacja na start firmy