A A+ A++

Poniżej Regulamin ze szczegółowymi informacjami i załączniki.                               
Serdecznie zapraszam do udziału
 
Ks. Sebastian Koper Diecezjalny Duszpasterz LSO
 
REGULAMIN VI DIECEZJALNEGO DNIA SPORTU
DLA MŁODZIEŻY DIECEZJI ZAMOJSKO-LUBACZOWSKIEJ
 
I. ORGANIZATOR: Wydział Duszpasterstwa Ogólnego Kurii Diecezjalnej w Zamościu
 
II. PATRONAT HONOROWY:
– J.E. Ks. Bp Marian Rojek – Biskup Diecezjalny;
– Sz. P. Wojciech Żukowski – Burmistrz Miasta Tomaszów Lubelski;
– Sz. P. Monika Żur – Dyrektor zamojskiej Delegatury Kuratorium Oświaty w Lublinie.
 
III. PARTNERZY:
– Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży „Jestem” w Hrubieszowie,
– Diecezjalne Duszpasterstwo Liturgicznej Służby Ołtarza Diecezji Zamojsko-Lubaczowskiej,
– Diecezjalne Duszpasterstwo Młodzieży Diecezji Zamojsko-Lubaczowskiej,
– Ośrodek Sportu i Rekreacji w Tomaszowie Lubelskim.
 
IV. DIECEZJALNY DZIEŃ SPORTU JEST ORGANIZOWANY DZIĘKI WSPARCIU FINANSOWEMU MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI
 
V. PATRONAT MEDIALNY: Katolickie Radio Zamość
 
VI. CEL:
– integracja młodzieży diecezjalnej przez sport,
– upowszechnianie kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży,
– kształtowanie nawyku aktywnego wypoczynku, propagowanie zasad „czystej gry”,
– wdrażanie dzieci i młodzieży do regularnego uprawiania ćwiczeń fizycznych.
 
VII. UCZESTNICY:
Zaproszenie do udziału w olimpiadzie sportowej kierujemy do: ministrantów, lektorów, ceremoniarzy, członków KSM, członków Ruchu Światło-Życie, harcerzy oraz innych parafialnych grup młodzieżowych, którzy są uczniami klas III-VIII SP i Szkół Ponadpodstawowych.
 
VIII. PROGRAM VI DIECEZJALNEGO DNIA SPORTU
– Pierwszym punktem programu będzie Msza Święta w sanktuarium MB Szkaplerznej w Tomaszowie Lubelskim o godz. 9:30, której będzie przewodniczył i słowo Boże wygłosi J.E. Ks. Bp Marian Rojek – Biskup Diecezjalny.
– Po Mszy świętej uczestnicy udają się własnym transportem na stadionu OSiR w Tomaszowie Lubelskim, gdzie na płycie głównej stadionu odbędzie się ceremonia otwarcia Olimpiady o godz. 11:00.
– Dla uczestników i opiekunów jest przewidziany obiad, który po okazaniu karnetów będzie wydawany w stołówce OSiR między 12:30 a 14:30.
– Informujemy, że dla pozostałych osób, które przybyły z daną parafią (np. kibiców czy rodziców) wyżywienie we własnym zakresie.
– Najlepsze drużyny i zawodnicy w każdej kategorii wiekowej otrzymają medale. Dla każdej drużyny przewidziane są pamiątkowe statuetki.
– Prosimy wszystkie drużyny o pozostanie na ceremonii rozdania nagród o godz. 15:30.
 
IX. ZAPISY
– W załączniku znajduje się karta startowa. Kartę proszę wypełnić czytelnie pismem drukowanym. Uzupełnioną kartę należy odesłać na mail: [email protected] do dnia 20.09.2023 r.
– Oryginał karty startowej wraz z opłatą 10 zł od uczestnika składamy w dniu olimpiady w sekretariacie. Wówczas opiekunowie dostaną karnety na wodę, ciepły posiłek i słodycze.
– Duszpasterz parafialny jest zobowiązany złożyć listę imienną uczestników do dn. 23 września na adres: [email protected]
– Zapisów dokonuje duszpasterz danej grupy parafialnej. Ze względów organizacyjnych uczestnicy (chociażby należeli tylko do jednej wspólnoty) startują jako reprezentacja danej parafii. Nie przewiduje się odrębnych reprezentacji jako uczniowie danej szkoły czy członkowie pojedynczej wspólnoty. Oprócz rozgrywek w piłkę nożną w pozostałych konkurencjach dopuszczalne są składy mieszane (tj. damsko-męskie) chyba, że zaznaczono inaczej.
 
X. KONKURENCJE:
 
 
Piłka nożna    Chłopcy Szkoła Podstawowa klasy III-IV (składy max. 8-osobowe, na boisku 5 os. + bramkarz)
Piłka nożna – chłopcy Szkoła Podstawowa klasy V-VI (składy max. 8-osobowe, na boisku 5 os. + bramkarz)    
Piłka nożna – chłopcy Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII (składy max. 8-osobowe, na boisku 5 os. + bramkarz)    
Piłka nożna – chłopcy Szkoły Ponadpodstawowe (składy max. 8-osobowe, na boisku 4 os. + bramkarz)    
Piłka nożna – dziewczęta SP kl. VII-VIII i  Szkoły Ponadpodstawowe (składy max. 8-osobowe, na boisku 5 os. + bramkarz)    
Piłka plażowa
(siatkówka)    Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII  (składy mieszane 3-osobowe)
Szkoły Ponadpodstawowe
(składy mieszane 3-osobowe)    
Biegi średnio- dystansowe    Chłopcy Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII  (bieg na 1000 m)
Dziewczyny Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII  (bieg na 600 m)    
Chłopcy Szkoły Ponadpodstawowe
(bieg na 1000 m)    
Dziewczyny Szkoły Ponadpodstawowe
(bieg na 600 m)    
Bieg sztafetowy    Szkoła Podstawowa klasy III-IV
(bieg wahadłowy 4 osoby x 60 m – dopuszczalny skład mieszany)
Szkoła Podstawowa klasy V-VI
(bieg wahadłowy 4 osoby x 100 m – dopuszczalny skład mieszany)    
Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII
(bieg wahadłowy 4 osoby x 100 m – dopuszczalny skład mieszany)    
Szkoły Ponadpodstawowe
(bieg wahadłowy 4 osoby x 100 m – dopuszczalny skład mieszany)    
Skok w dal z miejsca    Chłopcy Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII
Dziewczyny Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII    
Chłopcy Szkoły Ponadpodstawowe    
Dziewczyny Szkoły Ponadpodstawowe    
Rzut piłeczką palantową    Szkoła Podstawowa klasy III-IV (konkurencja mieszana)
Szkoła Podstawowa klasy V-VI (konkurencja mieszana)    
Szkoła Podstawowa klasy VII-VIII (konkurencja mieszana)    
 
 
XI. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji programu w związku z liczbą zgłoszeń.
 
XII. Załączniki do pobrania:
– Karta zgłoszeniowa (należy odesłać do 20.09.)
– Lista imienna uczestników (należy odesłać do 23.09.)

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLamborghini Revuelto wyprzedane na trzy lata do przodu
Następny artykułEA Sports FC 24 – poradnik do gry PC, PS5, XSX, PS4, XONE