Komunikacja z klientem przejrzysta jak nigdy
Vercom jest spółką działająca w obszarze CPaaS, czyli Communniction Platform as a Service. To odmiana popularnego modelu SaaS, w której oprogramowanie w formie usługi dostarcza kompleksowych rozwiązań z zakresu komunikacji z klientem. Pochodząca z Poznania platforma jest swoistym kombajnem, który zbiera wszystkie popularne kanały komunikacji (m.in. SMS, e-mail, powiadomienia mobilne) i pozwala firmom – głównie z sektora e-commerce – w wysoce zautomatyzowany sposób docierać za ich pośrednictwem do konsumentów. Ci dowiadują się dzięki temu o zbliżającej się wizycie kuriera, najnowszej promocji w ulubionym sklepie czy wreszcie autoryzują przelewy w bankowości elektronicznej.
Tylko w ciągu zakupowego czarnego tygodnia za pośrednictwem polskiej platformy dostarczono sześć miliardów tego typu komunikatów. Na liście klientów Vercomu znajduje się dziś prawie 20 tysięcy firm, wśród których brylują tacy gracze jak IKEA, Allegro, LOT, InPost, DHL czy banki ING oraz mBank.
Uwzględnienie w wyliczeniu akurat tych firm jest nieprzypadkowe i pozwala wskazać ciekawe zjawisko, które ma niebagatelne znaczenie dla Vercomu. Otóż nawet najdrobniejsza transakcja – przykładowo w serwisie Allegro – inicjuje dalszy ciąg zdarzeń, dzięki któremu jeden zakup generuje od kilku do nawet kilkunastu komunikatów wysyłanych za pośrednictwem platformy. Sekwencja ta może zawierać chociażby potwierdzenie złożenia zamówienia, autoryzację płatności w serwisie bankowości elektronicznej, informację o zaksięgowaniu środków na koncie sprzedawcy, następnie kilkukrotne aktualizacje statusu zamówienia i wreszcie informację o umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie InPost.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS