Vectra sfinalizowała zakup 100 proc. akcji spółki Multimedia Polska. W wyniku transakcji grupa Vectra będzie oferować usługi ponad 1,7 mln abonentom, a w zasięgu jej sieci znajdzie się ok. 4,4 mln gospodarstw domowych. Nowym prezesem spółki Multimedia został Jan Piotrowski, zastępując na tym stanowisku Andrzeja Rogowskiego.
Spółki w najbliższym czasie będą kontynuować swoją działalność operacyjną bez zmian, koncentrując się na wspólnym dostarczaniu nowej wartości abonentom.
– Realizacja transakcji pozwala nam na znacznie większą skalę działań – dostęp do szerokiej bazy klientów i potencjału jednej z najlepszych i największych stacjonarnych infrastruktur telekomunikacyjnych w Polsce. Większe zdolności inwestycyjne oraz talent menedżerski połączonych podmiotów przełożą się na możliwość zaoferowania atrakcyjniejszej oferty zarówno klientom detalicznym, jak i biznesowym, co stanowi meritum tej transakcji – powiedział Tomasz Żurański, prezes Vectry.
– Jestem przekonany, że oddaję firmę w dobre ręce i że nowo powstały podmiot odniesie sukces rynkowy. Jest to również w mojej ocenie bardzo dobra informacja dla klientów obu firm, którzy mogą spodziewać się w przyszłości dalszego poszerzania portfolio usług – powiedział ustępujący prezes i akcjonariusz Multimedia Polska, Andrzej Rogowski.
W połowie stycznia 2020 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał warunkową zgodę na koncentrację. Vectra może przejąć Multimedia Polska, ale musi sprzedać sieć w ośmiu miastach, a w 13 kolejnych dać konsumentom możliwość zmiany operatora.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS