A A+ A++

W ubiegłym roku na stołecznych ulicach zginęło 21 osób powyżej sześćdziesiątego roku życia, 253 odniosły obrażenia. Wśród pieszych statystycznie trzy na cztery ofiary śmiertelne stanowili seniorzy. Dlatego warszawski Zarząd Dróg Miejskich w ramach kampanii pod hasłem “Obudź się!” przygotował spot, który ma oddziaływać wychowawczo na przedstawicieli tej grupy wiekowej. Trwający 3,5 minuty film, skądinąd w gwiazdorskiej obsadzie, zdążył już wzbudzić spore kontrowersje.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJan Pająk (Bezpartyjni i Samorządowcy): byłem niepokorny, dlatego mnie wykreślili
Następny artykułJulia Wieniawa zachęca młodych: idźcie na wybory, bo macie głos!