A A+ A++

KOMUNIKAT – REKRUTACJA DO SZKÓŁ 2020/21

Uwaga – wydłużenie terminu składania dokumentów w rekrutacji do 1 klas szkół podstawowych

Obowiązuje nowy harmonogram rekrutacji określony w Zarządzeniu nr 303/2020 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 30 marca 2020 r. zmieniającym Zarządzenie nr 247/2020 Burmistrza Giżycka z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego oraz terminów składania dokumentów na rok szkolny 2020/21 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i klas I szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Giżycko

AKTUALNY HARMONOGRAM – ZARZĄDZENIE 303/2020

Termin składania wniosków o przyjęcie do klas 1 w szkołach podstawowych wydłużony – do 15 kwietnia 2020 r.
(termin uzupełniający 4 – 8 maja).

Kryteria rekrutacji, informacje dot. niezbędnych dokumentów, wykaz obwodów, harmonogram oraz kontakty do placówek DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE MIASTA www.mojegizycko.pl (Aktualności).

Wnioski można pobrać ze stron internetowych szkół.

Ze względu na stan epidemii koronawirusa, w celu ograniczenia w procesie rekrutacji do niezbędnego minimum kontaktu rodziców z pracownikami szkół, wnioski można składać w wersji elektronicznej na niżej podane adresy poczty elektronicznej:  

Szkoła Podstawowa nr 1 im. św. Jana Pawła II, ul. Gimnazjalna 1
[email protected]  tel. 87 428 24 16

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Chwały Oręża Polskiego ul. Warszawska 39
[email protected] tel. 87 428 25 38

Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika ul. Wiejska 50
[email protected] tel. 87 428 21 35 

Szkoła Podstawowa nr 4 im. I Dywizji Piechoty ul. 3 Maja 21
[email protected] tel. 87 428 36 68

UWAGA! 
W przypadku Szkoły Podstawowej nr 7 im. Janusza Korczaka (ul. Wodociągowa 8, tel. 87 428 90 60) – w czasie zamknięcia szkoły rodzice dzieci zainteresowanych przyjęciem do pierwszej klasy, przysyłają na adres [email protected] następujące dane: imię i nazwisko dziecka, imiona i nazwiska opiekunów prawnych, adres zamieszkania, numer tel. do kontaktu. Z chwilą odwołania zawieszenia zajęć w szkole, sekretarz skontaktuje się z telefonicznie z rodzicami, którzy przesłali powyższe informacje.

Prosimy jednocześnie o bieżące śledzenie komunikatów w sprawie rekrutacji. 

grafika nagłówek: pixabay.com

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOświęcim. Wspieramy się wzajemnie
Następny artykułPolicjanci weryfikują przestrzeganie przepisów i zaleceń w walce z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa