A A+ A++

• Otrzymujemy od podatników kolejne sygnały o próbach wyłudzenia danych osobowych przez telefon.
• Przypominamy, że konsultanci infolinii KIS i pracownicy KAS nie pozyskują od podatników informacji takich jak numer rachunku bankowego, numer PESEL/NIP czy numeru dowodu tożsamości.

Do Ministerstwa Finansów docierają kolejne sygnały o próbach oszustwa. Osoby podające się za konsultantów infolinii Krajowej Informacji Skarbowej lub pracowników Krajowej Administracji Skarbowej dzwonią do podatników i próbują pozyskać dane osobowe.
Przypominamy, że pracownicy administracji skarbowej nie wykonują takich telefonów i nie zbierają w ten sposób informacji. Dlatego w przypadku odebrania takiego połączenia nie należy podawać osobie dzwoniącej danych osobowych, numeru PESEL/NIP, numeru dowodu tożsamości lub numeru rachunku bankowego. Nie powinno się również przekazywać telefonicznie loginu i hasła do logowania w serwisie e-Urząd Skarbowy.
W okresie rocznego rozliczenia PIT oszuści próbujący wyłudzić dane od podatników działają ze wzmożoną aktywnością, dlatego przestrzegamy przed tego typu oszustwami i apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności.
 
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZagraj w gry planszowe. Za darmo
Następny artykułZima może powrócić do Polski? IMGW wydało prognozy zagrożeń