A A+ A++

W czwartek, 1 października zostanie zlikwidowana skrzynka podawcza Wydziału Komunikacji dla dokumentów do rejestracji pojazdów.

Nie będzie już konieczności składania dokumentów na dwa dni przed umówioną wizytą.  Komplet dokumentów wraz z wypełnionym wnioskiem, dokonaną opłatą do rejestracji oraz tablice należy przynieść na umówioną wizytę pobierając wcześniej bilet w biletomacie umieszczonym w holu głównym Urzędu Miejskiego.

Dla pozostałych dokumentów dotyczących zgłoszenia nabycia, zbycia, wymiany dowodu rejestracyjnego, dokonania demontażu pojazdu – będzie obowiązywał dotychczasowy sposób składania dokumentów w skrzynce podawczej przy wejściu głównym do Urzędu.

Od 1 października wydawanie biletów dla osób nieumówionych na dany dzień odbywać się będzie o godz. 8.00 przy bocznym wejściu do Urzędu (prawa strona- obok windy zewnętrznej).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZdalne nauczanie w Suchej
Następny artykułPolska: Nowe zakażenia koronawirusem – znów blisko rekordu!