A A+ A++

Pełne zamknięcie całego, budowanego od podstaw odcinka alei Wojska Polskiego jest konieczne do wykonania przebudowy sieci uzbrojenia podziemnego, a są to sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, a także gazociągi i wodociągi, co musi być przebudowane w pierwszej kolejności na fragmencie od ul. Krakowskiej w kierunku Rakowa – tłumaczy Wojciech Pałczyński dyrektor oddziału południe NDI S.A. Zaczniemy od frezowania nawierzchni, żeby uwolnić front robót, które wymieniłem wcześniej, później czekają nas tam roboty drogowe związane z całą konstrukcją nowego układu drogowego – wyjaśnia.

Najlepszym sposobem ominięcia utrudnień będzie korzystanie z autostradowej obwodnicy miasta. To rozwiązanie jest wskazywane kierowcom na tablicach w obrębie węzła Częstochowa Północ na A1 i w okolicach węzła Podwarpie. Ruch lokalny i regionalny został skierowany na objazdy ulicami miasta. 

Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie podkreśla, że najszybszym środkiem lokomocji umożliwiającym poruszanie się na osi północ – południe w Częstochowie pozostaje tramwaj.

Budowa nowej alei Wojska Polskiego, czyli odcinka DK 91 i trzech dwupoziomowych skrzyżowań, ma się zakończyć za niecały rok. Jej koszt to 359 mln zł.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMocny występ Hondy
Następny artykułPing-pong między ratuszem a spółką kolejową. Kto pierwszy zmyje bazgroły z wiaduktu?