W poniedziałek (24.01) weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów umożliwiające pracę zdalną w urzędach administracji publicznej i jednostkach wykonujących zadania o charakterze publicznym. Oznacza to, że m.in. urzędy miast i gmin będą funkcjonować w ograniczonym dostępie.
Gminy Lubsza, Lewin Brzeski, Grodków i Olszanka wydały w tej sprawie komunikaty wraz danymi teleadresowymi do poszczególnych wydziałów.
Komunikat Gminy Lubsza
„W związku z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie ograniczenia dostępu do instytucji publicznych, informuję, że od dnia 24 stycznia 2022r. do odwołania wprowadza się w Urzędzie Gminy w Lubszy następujące ograniczenia w obsłudze interesantów:
Wszelkie sprawy mogą załatwiać Państwo listownie, telefonicznie lub za pomocą komunikacji elektronicznej:
• Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza
• telefon – 77 411 86 15, 77 411 86 29, 77 411 86 30
• fax – 77 411 86 30
• poczta e-mail – [email protected]
• platforma e-puap, skrytka: /8ql2w2nd4n/SkrytkaESP
Osobiste złożenie pisma/wniosku będzie możliwe poprzez urnę postawioną na zewnątrz budynku Urzędu, przy wejściu. W Urzędzie Gminy w Lubszy osobiście można załatwić tylko akt zgonu. Za utrudnienia przepraszam – Wójt”.
Gmina Lewin Brzeski również preferuje korespondencyjne załatwianie spraw
„W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją wzrostu ilości zakażeń koronawirusem oraz działań profilaktycznych podejmowanych w celu zapobiegania i przeciwdziałania zagrożeniu Burmistrz Lewina Brzeskiego informuje, że w okresie od dnia 25 stycznia 2022r. – do odwołania – wejście na teren obiektów Urzędu Miejskiego w Lewinie Brzeskim przy ul. Rynek 1 oraz Rynek 26 pozostaje ograniczone do sytuacji niecierpiących zwłoki lub niezbędnych wymagających osobistego stawiennictwa.
Prosimy w miarę możliwości o załatwianie spraw w urzędzie w formie elektronicznej, telefonicznej oraz korespondencji tradycyjnej (Poczta Polska, kurier) lub pozostawianie korespondencji w skrzynkach usytuowanych przed wejściem do budynków przy ul. Rynek 1 i Rynek 26, które są opróżniane codziennie.
Obowiązują ścisłe zasady zachowania dystansu, dezynfekcji rąk przy wejściu do budynków oraz używanie z maseczek.
Dane kontaktowe dla klientów Urzędu:
1) adres do wysyłki pocztowej:
Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski
2) skrzynki podawcza do korespondencji znajduje się przy wejściu do budynku ul. Rynek 1 i Rynek 26
3) adres do komunikacji elektronicznej:
• fax – 77 424 66 38
• poczta e-mail – [email protected]
• platforma e-puap
Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim:
Kierownictwo Urzędu – Sekretariat – 77 4246600, 77 4246624
Wydział Organizacyjny – 77 4246631
Wydział Finansowo-Budżetowy – 77 4246628
Wydział FN – deklaracje śmieciowe – 77 4246670
Wydział Podatkowy – podatki, opłaty lokalne – 77 4246635
Wydział Budownictwa i Inwestycji – 77 4246637
Wydział Oświaty i Spraw Społecznych – 77 4246634
Wydział OK – działalność gospodarcza – 77 4246636
Wydział Roln. i Gospodarki Nieruchomościami – 77 4246626
Wydział Spraw Obywatel. Urząd Stanu Cywilnego – 77 4246650
Wydział SO – zameldowanie – 77 4246643
Wydział SO – dowody osobiste – 77 4246646
Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej
i Ochrony Środowiska – 77 4246639
Wydział GK – sprawy mieszkaniowe – 77 4246680
Straż Miejska – 77 4246665
Oddział Zamiejscowy Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego – 77 424 66 63”.
Urząd w Grodkowie prosi o ograniczenie osobistego załatwiania spraw
„Szanowni Państwo, w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS — CoV-2 i trwającym stanie epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, w trosce o zdrowie Państwa oraz Pracowników Urzędu, prosimy o ograniczenie do niezbędnego minimum osobistego załatwienia spraw w Urzędzie Miejskim w Grodkowie i procedowania ich w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.
Do Państwa dyspozycji pozostają nasze numery telefonów:
77 40 40 321 – Informacja ogólna — sekretariat urzędu
774040313 – Biuro obsługi klienta
77 4040346 – Sprawy z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego
77 4040 351 – Ewidencja ludności i dowody osobiste
77 4040333 – Sprawy z zakresu świadczenia usług komunalnych
77 40 40 307 – ochrona środowiska
77 415 55 16 – nr fax-u
Sprawy można załatwić za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /n2289fghqy/SkrytkaESP, lub wysyłając wnioski i pisma pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Grodkowie, ul. Warszawska 29, 49-200 Grodków, lub wrzucając korespondencję do skrzynki podawczej umieszczonej przy wejściu głównym do budynku urzędu, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: unnPgrodkow.pl
Szanowni Państwo, jeżeli sprawa nie jest pilna i nie wymaga bezwzględnie osobistego stawiennictwa — jeszcze raz prosimy o przesłanie korespondencji tradycyjnie lub elektronicznie”.
Komunikat Gminy Olszanka
„W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022r.poz. 149 ) informuje się, że w okresie od 24 stycznia 2022r. do 28 lutego 2022 r . wprowadzony został obowiązek pracy zdalnej w urzędach administracji publicznej.
Wejście na teren obiektu Urzędu Gminy Olszanka pozostaje ograniczony, z wyjątkiem spraw wymagających osobistego stawiennictwa.
Urząd Gminy Olszanka przyjmuje interesantów codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu z ograniczeniem w wykonywaniu zadań publicznych mając na względzie zapewnienie bezpieczeństwa obywateli – jak następuje:
- Wykonywanie wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom w sprawach z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego, w tym dotyczące: a)decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- ochrony środowiska, w tym dotyczące :
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
- decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody
- W sprawach rejestracji stanu cywilnego oraz dowodów osobistych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 774129683 wew. 110 lub 120.
- Urząd Gminy Olszanka zapewnia ponadto obsługę interesantów :
- poprzez wideodomofon zainstalowany przy wejściu głównym do budynku urzędu
- telefonicznie pod numerem telefonu: 77-412-96-83 – interesanci będą łączeni z pracownikiem merytorycznym;
- pocztą elektroniczną e-mail: [email protected];
- za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP; www.epuap.gov.pl
- poprzez skrzynkę podawczą przy wejściu do budynku urzędu;
- poprzez platformę www.obywatel.gov.pl
- pocztą tradycyjną na adres : Urząd Gminy Olszanka, Olszanka 16, 49-332 Olszanka.
Prosimy o ograniczenie wizyt w siedzibie Urzędu Gminy Olszanka i korzystanie z alternatywnych sposobów załatwiania spraw”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS