A A+ A++

Od 1 do 25 lutego 2023 roku pracownicy Urzędu Miasta Rumi będą doręczać mieszkańcom decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego. Każdy urzędnik posiada imienny identyfikator oraz upoważnienie burmistrza Rumi.
 

Pytania w sprawie doręczania decyzji podatkowych można kierować telefonicznie w godzinach funkcjonowania urzędu pod numery: 58 679 65 26, 58 679 65 14 lub 58 679 65 19.
 

Przypominamy, że mieszkańcy, którzy w kolejnych latach chcieliby otrzymywać decyzje w sprawie wymiaru podatku w formie elektronicznej, mogą skorzystać z platformy ePUAP. Wystarczy wysłać poprzez platformę pismo ogólne o treści: „Wyrażam zgodę na doręczanie pism w postępowaniu podatkowym, w tym decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, za pomocą środków komunikacji elektronicznej”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTo już jutro – wernisaż wystawy Janiny Drużkowskiej-Cader „Taniec światła z wodą – powaby i powidoki natury”
Następny artykułFerie zimowe 2023. Terminy dla województw. Wypoczynek w Polsce czy za granicą?