Mieszkańcy gminy Lesznowola mogą liczyć na to, że w razie potrzeby załatwią sprawy urzędowe we własnym domu dzięki usłudze „Mobilnego Urzędnika”.
Lesznowola od piątku 25 marca realizuje usługę, która ma ułatwić dostęp do usług publicznych mieszkańcom o szczególnych potrzebach. W ramach dofinansowywanego ze środków unijnych programu Fundacji Partycypacji Społecznej samorząd oferuje usługę „Mobilnego Urzędnika”. Beneficjentami programu będą osoby zameldowane na terenie gminy Lesznowola, które przekroczyły wiek 65 lat i mają problem w poruszaniu się oraz osoby z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Zaproś urzędnika do domu
Osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi Mobilnego Urzędnika dokonują zgłoszenia telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 14.00 pod numerem telefonu (22) 708 92 22 (zgłoszenia może dokonać opiekun osoby o specjalnych potrzebach; osoba trzecia lub pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość/e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres:
.
– Usługi w ramach „Mobilnego Urzędnika” realizowane są we wtorki i czwartki w godzinach od 10.00 do 14.00. – Usługa zostanie zrealizowana w najbliższym dniu, w którym dostępny jest wolny termin. Zgłoszenia są realizowane w kolejności ich przyjęcia – informuje Urząd Gminy.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, podać swoje dane osobowe wraz adresem oraz numer telefonu kontaktowego.
Szeroki zakres usług
Zakres usług świadczonych w ramach „Mobilnego Urzędnika” jest bardzo szeroki – począwszy od możliwości zawarcia związku małżeńskiego poza USC, przez wszelkie sprawy związane z wyrabianiem dokumentów, meldunkiem, działalnością gospodarczą, podatkami i opłatami lokalnymi, aż po kwestie związane z nieruchomościami. Szczegółowy katalog jest dostępny na stronie internetowej gminy: www.lesznowola.pl. Wizyta urzędnika w ramach realizacji projektu jest bezpłatna.
Czytaj także: Boisko płatne dla uczniów
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS