A A+ A++

Sprawę załatwisz przez telefon lub w wydzielonej strefie — informuje na swojej stronie urzędowej Gmina Ełk. Zmiany powstały ze względu na ostatnio wprowadzone przez rząd obostrzenia.

W związku ze wzrostem zachorowań w kraju na COVID-19, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, urząd gminy od poniedziałku, 12 października 2020 r. do odwołania pracuje zamknięty dla interesantów. Nie oznacza to jednak, że przerywa pracę. Kontakt z urzędnikami wciąż jest możliwy przez internet i telefon — czytamy na elk.gmina.pl. 

Wnioski i pisma będą przyjmowane w specjalnie wydzielonej strefie, z tyłu budynku Urzędu Gminy Ełk. Środowy dzień interesanta pozostaje w kalendarzu wójta Gminy Ełk, ale sprawy mogą być omawiane telefonicznie w godz. 10.00-15.00 pod numerem 87/6194500.

Przypominamy najważniejsze numery telefonów:
Sekretariat 87/619 45 50
Sekretarz Gminy 87/ 619 45 22
Referat podatkowy 87/619 45 13
Wydział gospodarki komunalnej i zamówień publicznych 87/619 45 35
Referat ds. gospodarki odpadami i utrzymania czystości 87/619 45 05
Wydział inwestycji i planowania przestrzennego 87/916 45 36
Wydział kultury, promocji i sportu 87/619 45 39
Wydział gospodarki gruntami i ochrony środowiska 87/619 45 19
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 87/619 45 51

Urzędnicy zachęcają do kontaktu mailowego pod adresem [email protected] bądź też z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej korzystając z narzędzi ePUAP.

Źródło: elk.gmina.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProjekt Powiatu Kościerskiego o wartości ponad 4 mln zł z dofinansowaniem!
Następny artykułCzy rząd wprowadzi stan wyjątkowy w całym kraju? Premier Mateusz Morawiecki nie wyklucza takiego rozwiązania