Sprawę załatwisz przez telefon lub w wydzielonej strefie — informuje na swojej stronie urzędowej Gmina Ełk. Zmiany powstały ze względu na ostatnio wprowadzone przez rząd obostrzenia.
W związku ze wzrostem zachorowań w kraju na COVID-19, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, urząd gminy od poniedziałku, 12 października 2020 r. do odwołania pracuje zamknięty dla interesantów. Nie oznacza to jednak, że przerywa pracę. Kontakt z urzędnikami wciąż jest możliwy przez internet i telefon — czytamy na elk.gmina.pl.
Wnioski i pisma będą przyjmowane w specjalnie wydzielonej strefie, z tyłu budynku Urzędu Gminy Ełk. Środowy dzień interesanta pozostaje w kalendarzu wójta Gminy Ełk, ale sprawy mogą być omawiane telefonicznie w godz. 10.00-15.00 pod numerem 87/6194500.
Przypominamy najważniejsze numery telefonów:
Sekretariat 87/619 45 50
Sekretarz Gminy 87/ 619 45 22
Referat podatkowy 87/619 45 13
Wydział gospodarki komunalnej i zamówień publicznych 87/619 45 35
Referat ds. gospodarki odpadami i utrzymania czystości 87/619 45 05
Wydział inwestycji i planowania przestrzennego 87/916 45 36
Wydział kultury, promocji i sportu 87/619 45 39
Wydział gospodarki gruntami i ochrony środowiska 87/619 45 19
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 87/619 45 51
Urzędnicy zachęcają do kontaktu mailowego pod adresem [email protected] bądź też z wykorzystaniem środka komunikacji elektronicznej korzystając z narzędzi ePUAP.
Źródło: elk.gmina.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS