A A+ A++

Z uwagi na zakwalifikowanie powiatu tucholskiego do strefy czerwonej obsługa bezpośrednia interesantów będzie możliwa jedynie w sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w urzędzie. W pozostałych przypadkach obowiązuje obsługa zdalna. Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższym komunikatem.

KOMUNIKAT BURMISTRZA TUCHOLI

w sprawie zagrożenia epidemiologicznego koronawirusem,

wywołującym chorobę o nazwie COVID-19

POWIAT TUCHOLSKI – w strefie czerwonej

Uwaga!!!

Od poniedziałku (19.10.2020 r.) nastąpią zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Tucholi.

W związku z wprowadzeniem przez Rząd RP kolejnych ograniczeń związanych występowaniem zakażeń covid-19, w tym zakwalifikowaniem POWIATU TUCHOLSKIEGO do strefy czerwonej, zawiadamiam o decyzji wprowadzającej od 19 października br. pracę zdalną urzędu, tj. bez bezpośredniej obsługi interesantów lub obsługi po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty w wyznaczonych wydziałach urzędu.

WYJĄTEK stanowią czynności z zakresu funkcjonowania niżej wskazanych wydziałów, które bezpośrednio i warunkowo obsługują interesantów:

  • BIURO PODAWCZE, tel. (52) 5642 500, e-mail: – przyjmowanie korespondencji.
  • URZĄD STANU CYWILNEGO, tel. (52) 5642 514, e-mail: :

– Rejestracja zgonów – bezpośrednia – po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godzin załatwienia sprawy (do Urzędu wchodzi tylko osoba zgłaszająca).

– Zgłoszenia urodzeń dzieci według procedury ustalonej wcześniej telefonicznie z kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego.

– Udzielane będą śluby cywilne. Podczas ceremonii, oprócz kierownika USC, obecni mogą być jedynie nowożeńcy, świadkowie, najbliższa rodzina (max. 8 osób – wszyscy z zachowaniem rygorów sanitarnych).

– W sprawach zawierania małżeństw cywilnych i konkordatowych tut. urząd będzie przyjmował zapewnienia i wydawał zaświadczenia po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu i godziny. Osoby zainteresowane rezygnacją z terminu ślubu lub jego zmianą, proszone są o złożenie pisemnej prośby poprzez platformę ePUAP, faksem: (52) 33 42 138, e-mailem: lub wrzucając taką prośbę do specjalnie do tego przeznaczonej skrzynki na korespondencję przed głównym wejściem do Urzędu Miejskiego w Tucholi, pl. Zamkowy 1.

  • EWIDENCJA LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE, tel. (52) 5642 517, e-mail:
  • DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA, tel. (52) 5642 526, e-mail:

Pozostałe wydziały Urzędu Miejskiego w Tucholi są zamknięte do bezpośredniej obsługi interesanta (wydziały nie przyjmują interesantów) – ZAŁATWIAJĄ SPRAWY WYŁĄCZNIE korespondencyjnie, telefonicznie lub środkami łączności elektronicznej.

Dane kontaktowe: Urząd Miejski w Tucholi, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola

tel. (52) 564 25 00, fax. (52) 33 42 138, e-mail:

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Gminy Tuchola: /41hs9riv64/skrytka

Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/

Apeluję do mieszkańców, aby w pierwszej kolejności korzystali właśnie z tej formy załatwiania spraw urzędowych.

Burmistrz Tucholi

/-/ Tadeusz Kowalski

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDr Serednicki: Coraz częściej chorują osoby o ponadprzeciętnej wydolności, maratończycy, ratownicy górscy
Następny artykułAlicja Majewska przez pandemię straciła fortunę. Żyje ze skromnej emerytury