A A+ A++

Urząd Miasta Ostrołęki będzie musiał ujawnić kwoty, jakie przeznacza na promocję w mediach. Interpelację w tej sprawie złożyła do prezydenta Łukasza Kulika radna Ewa Żebrowska-Rosak.

Radna prosi o przedstawienie rozliczenia za rok 2020, jakie kwoty z budżetu miasta były wydatkowane na promocję w lokalnej prasie, portalach i rozgłośniach radiowych.

Interpelacja wpłynęła 9 lutego. Prezydent ma dwa tygodnie na udzielenie radnej odpowiedzi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCiężarówka uderzyła w autobus, a ten w słup i auto osobowe
Następny artykułWypadek z udziałem nietrzeźwego kierującego