A A+ A++

Uwaga! Wizyta w urzędzie możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym jej umówieniu. Rejestracja odbywa się internetowo bądź telefonicznie.

Aby usprawnić funkcjonowanie, Urząd Miasta Rumi od 12 października działa w specjalnym trybie. Większość spraw urzędowych można załatwić drogą telefoniczną (pon. w godz. 9:00-17:00, wt.-pt. w godz. 7:30-15:30) oraz elektronicznie (e-mail: [email protected], Cyfrowy Urząd, ePUAP).
 

Załatwienie spraw wymagających osobistej wizyty jest możliwe wyłącznie po telefonicznej rezerwacji terminu.

  • Podatki i opłaty – tel. 58 679 65 14 oraz 58 679 65 19
  • Księgowość wpłat, opłat i podatków oraz windykacja – tel. 58 679 65 65
  • Działalność gospodarcza – tel. 58 679 65 11
  • Ewidencja ludności – tel. 58 679 65 77
  • Dowody osobiste – tel. 58 679 65 28
  • Urząd Stanu Cywilnego – tel. 58 679 65 21
  • Profil Zaufany – tel. 58 679 65 67
  • Centrala/pozostałe sprawy – tel. 58 679 65 00

Więcej szczegółowych informacji na temat działalności poszczególnych komórek można znaleźć w zakładce kontakt.
 

Dzięki wprowadzonym zmianom czas oczekiwania na załatwienie spraw w budynku urzędu uległ znaczącemu skróceniu.

O wszelkich zmianach w funkcjonowaniu urzędu będziemy na bieżąco informować.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBędzie koncert w Filharmonii Świętokrzyskiej i dwie wystawy, premiery teatrów odwołane
Następny artykułMłody Polak zaproszony na trening giganta