A A+ A++

Od 1 czerwca Urząd Miasta Gdyni przyjmuje interesantów wg nowych zasad // fot. Paweł Kukla

04.06.2020 r.

Od 1 czerwca w Urzędzie Miasta Gdyni więcej spraw można załatwić osobiście. Warunkiem jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji, ponieważ zgodnie z prawem instytucja może jednocześnie przyjąć jedną osobę na każde stanowisko obsługi.
 
Od czerwca możliwe są wizyty w Sali Obsługi Mieszkańców, Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Wydziale Dochodów. Dodatkowo na miejsce spotkań z interesantami wykorzystywane są też pomieszczenia w Miejskiej Informacji Turystycznej (w budynku przy ul. 10 Lutego 24).
Nadal zamknięta jest Kancelaria Ogólna, dlatego wciąż można korzystać z wrzutni przy wejściu głównym do obu budynków magistratu: przy al. Marsz. Piłsudskiego i przy ul. 10 Lutego.
 
Od poniedziałku działamy według nowych zasad i do tej pory udało nam się już umówić oraz przyjąć 1321 osób – mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni. – Zdajemy sobie sprawę, że w niektórych przypadkach szybciej i łatwiej jest porozumieć się w bezpośrednim kontakcie z urzędnikiem. Dlatego razem ze zmianami dotyczącymi przyjmowania mieszkańców w urzędzie, przygotowaliśmy też sposób rezerwacji, który zapewnia maksymalnie sprawną i bezpieczną obsługę.
 

Jak się umówić do urzędu?

 
Warunkiem skorzystania z bezpośredniej obsługi w Urzędzie Miasta jest wcześniejsze umówienie wizyty.
 
Rezerwacji można dokonać:

  • w każdy piątek od godziny 07:00 do wyczerpania się puli miejsc. Rezerwacji dokonuje się na kolejny tydzień od poniedziałku do piątku.
  • w pozostałe dni rezerwacja jest możliwa, ale uzależniona od dostępności wolnych miejsc.

Od 8 czerwca ruszy również rejestracja internetowa, z której będą mogli korzystać posiadacze Karty Mieszkańca po adresem gdynia.pl/konto. 

Niezbędna lista telefonów kontaktowych

 

  • Referat Praw Jazdy i Rejestracji Pojazdów:

komórka rejestracji pojazdów – 58 668 87 35 oraz 58 668 87 36
komórka praw jazdy – 58 668 87 42 oraz 58 668 87 43

  • Referat Dowodów Osobistych – 58 668 87 05 oraz 58 668 87 15
  • Referat Ewidencji Ludności i Meldunków – 58 668 87 29 oraz 58 668 87 30
  • Urząd Stanu Cywilnego – 58 668 81 21

 
Osoba rezerwująca wizytę musi podać imię i nazwisko oraz numer telefonu, opcjonalnie adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji z datą i godziną. W przypadku braku konta mailowego – dane zostaną przekazane telefonicznie.

Rejestracja zgonów bieżących w Urzędzie Stanu Cywilnego odbywa się tak, jak do tej pory od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00, bez konieczności wcześniejszego umawiania wizyty.

Wszyscy urzędnicy są wyposażeni w identyfikatory, środki ochrony osobistej oraz płyny dezynfekcyjne.
 
Regulamin rezerwacji jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowa atrakcja na Molo Południowym
Następny artykułAngola: wirus głodu groźniejszy od koronawirusa