Światowa Organizacja Turystyki szuka rozwiązań, które mogłyby zmniejszyć negatywny wpływ epidemii koronawirusa na turystykę. I prosi o zgłaszanie ich do konkursu.
Światowa Organizacja Turystyki Narodów Zjednoczonych (UNWTO) we współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) ogłosiła konkurs dla przedsiębiorstw i start-upów, który ma wyłonić najlepsze pomysły na ratowanie turystyki. Oczekuje, że zaproponowane rozwiązania pomogą turystom, przedsiębiorcom i władzom. Mają one dotyczyć trzech obszarów:
1. Zdrowie (środki bezpieczeństwa, metody dezynfekcji, wczesne wykrywanie);
2. Prosperity (aplikacje, ekonomia współdzielenia, gospodarka o obiegu zamkniętym, zarządzanie przychodami, przywrócenie popytu, inwestycje);
3. Kierunki turystyczne (zarządzanie kryzysowe, „odświeżenie” marki, odzyskanie zaufania turystów).
Kapituła konkursu będzie premiować między innymi innowacyjność, przemyślany biznesplan i możliwość zastosowania rozwiązania w wielu krajach.
Najlepsze propozycje znajdą się w cyfrowej broszurze, która trafi do władz turystycznych ponad 150 krajów. Ich autorzy będą mogli je przedstawić podczas prezentacji z udziałem sekretarza generalnego UNWTO Zuraba Pololikashviliego. Zostaną one także włączone do tak zwanej sieci … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS