Zupełnie inne podejście mają twórcy marki Unit4Men. Marka weszła na rynek z początkiem 2019 roku i już po trzech miesiącach zdobyła nagrodę w najbardziej prestiżowym konkursie branży kosmetycznej „Qltowy kosmetyk 2019”, za całościowy koncept dla marki. Po niespełna sześciu miesiącach marka została wprowadzona do perfumerii Douglas, co również pokazuje, jak niezwykły koncept twórców otwierał kolejne drzwi wielkich i renomowanych dystrybutorów. Marka doceniana jest również przez samych konsumentów, dzięki czemu zarówno w 2020, jak i 2021 roku otrzymała nagrody magazynu Men’s Health – Produkt Roku.
Co zatem kryje się za sukcesem marki Unit4Men? Zapytaliśmy o to twórców marki – dwie młode osoby, które z ogromną pasją realizują kolejne cele swojego biznesu.
Jak mówi twórca marki – Bartosz Gancarz: „To, co jest niezmiernie ważne przy tworzeniu marki, to konsekwencja w działaniu i trzymacie się wyznaczonego kierunku. Naszą pracę rozpoczęliśmy od dogłębnego przeanalizowania wszystkich dostępnych danych rynkowych, badań konsumenckich, potrzeb męskiej skóry, preferencji dotyczących opakowań i ogólnych oczekiwań mężczyzn wobec kosmetyków. To właśnie na ich podstawie rozpoczęliśmy pracę nad naszymi produktami. Od samego początku wsłuchiwaliśmy się w głos naszych konsumentów, już na etapie tworzenia konceptu marki oraz samych opakowań. Tu nic nie jest dziełem przypadku – jeśli chodzi o design, to co rzuca się w oczy to minimalizm, elegancja i wszechobecna męskość opakowań. Nie ma zbyt dużo tekstu, a opisy wzbogaciliśmy ikonami – chcieliśmy spełnić oczekiwania męskiej grupy odbiorców. Wszystko to sprawiło, że nasi konsumenci pokochali markę, ale co równie istotne, zostaliśmy docenieni na arenie międzynarodowej przez znanych kreatorów, artystów, projektantów i grafików, w prestiżowym konkursie Indigo Design A … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS