A A+ A++

Paweł H

Darmowy być nie musi, państwowe 10gr/km daje 4,8 zł na cały odcinek, do tego:
– Otwarcie węzła w Jaworznie
– Prawdopodobne otwarcie kolejnych węzłów między Rudnem a Balicami
– Brak bramek – nawet jeśli zamieniony na eToll, to nadal lepiej, niż obecna sytuacja
– Czyżby KONIEC Z NIESKOŃCZONYMI REMONTAMI?
– Koniec blokady rozbudowy dróg alternatywnych – możliwe, że urodzi się z tego jakiś pomysł rozbudowy DK94 Olkusz – Kraków, obecnie zupełnie niewspółmierny do potrzeb.

Nie wiem jak Wy, ale ja odliczam.

już oceniałe(a)ś

Pietrek

“Państwo polskie przejmie odpowiedzialność za zarządzanie, administrowanie autostrady A4 między Katowicami a Krakowem. Mam nadzieję, że opłaty na autostradzie A4 między Katowicami a Krakowem będą na tyle niskie, że będą zachęcały po 2027 r. kierowców do korzystania z tej autostrady zamiast z dróg alternatywnych”.
Strach się bać operacji “przejęcia odpowiedzialności”. Ponadto myślę, że jeśli jakimś cudem dojedziemy do 2027 r. na najtańszym paliwie w Europie, to nie będzie już wtedy komu A4-ką jeździć i Pan Emil, któremu się słupki nie zejdą, sam rzuci wtedy papierami…

już oceniałe(a)ś

niebinarny_ablullah

Nie martw się Wąsaczu. Wybory wygrają przyjaciele z PO i będzie – parafrazując A. Holland – “tak jak było”.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł5 Skutecznych Sposobów na Uchronienie Twojego Biznesu Przed Cyberatakami
Następny artykułNie żyje profesor AGH, zatrzymano jedną osobę. Prokuratura o przyczynach śmierci