Paweł H
06.07.2022, 13:37
Darmowy być nie musi, państwowe 10gr/km daje 4,8 zł na cały odcinek, do tego:
– Otwarcie węzła w Jaworznie
– Prawdopodobne otwarcie kolejnych węzłów między Rudnem a Balicami
– Brak bramek – nawet jeśli zamieniony na eToll, to nadal lepiej, niż obecna sytuacja
– Czyżby KONIEC Z NIESKOŃCZONYMI REMONTAMI?
– Koniec blokady rozbudowy dróg alternatywnych – możliwe, że urodzi się z tego jakiś pomysł rozbudowy DK94 Olkusz – Kraków, obecnie zupełnie niewspółmierny do potrzeb.
Nie wiem jak Wy, ale ja odliczam.
już oceniałe(a)ś
Pietrek
06.07.2022, 13:22
“Państwo polskie przejmie odpowiedzialność za zarządzanie, administrowanie autostrady A4 między Katowicami a Krakowem. Mam nadzieję, że opłaty na autostradzie A4 między Katowicami a Krakowem będą na tyle niskie, że będą zachęcały po 2027 r. kierowców do korzystania z tej autostrady zamiast z dróg alternatywnych”.
Strach się bać operacji “przejęcia odpowiedzialności”. Ponadto myślę, że jeśli jakimś cudem dojedziemy do 2027 r. na najtańszym paliwie w Europie, to nie będzie już wtedy komu A4-ką jeździć i Pan Emil, któremu się słupki nie zejdą, sam rzuci wtedy papierami…
już oceniałe(a)ś
niebinarny_ablullah
06.07.2022, 11:56
Nie martw się Wąsaczu. Wybory wygrają przyjaciele z PO i będzie – parafrazując A. Holland – “tak jak było”.
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS