I. Zaproszenie do udziału w pracach Komisji Konkursowej
- Na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie Prezydent Miasta Wejherowa zaprasza organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, zwane dalej kandydatami, do wskazania osób do udziału w pracach Komisji Konkursowej ds. opiniowania ofert organizacji pozarządowych złożonych w Otwartym Konkursie Ofert, ogłoszonym w dniu 01.12.2020 r.
- Zgłoszenia należy przesłać pocztą bądź złożyć poprzez pozostawienie wypełnionego formularza w Skrzynce Podawczej znajdującej się na parterze w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30) w terminie do 13.01.2021 r. Dokumenty będą wyjmowane następnego dnia roboczego i rejestrowane z faktyczną datą wpływu do Urzędu Miejskiego w Wejherowie.
- Spośród zgłoszonych kandydatur Prezydent Miasta Wejherowa dokona wyboru dwóch kandydatów na członków Komisji Konkursowej.
- Udział w pracach Komisji Konkursowej jest nieodpłatny.
- Przewidywany termin posiedzenia Komisji Konkursowej – 15.01.2021 r. 18.01.2021 r., 19.01.2021 r.
II. Wymagania stawiane Kandydatom
W skład komisji konkursowych mogą wchodzić osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:
- są obywatelami RP i korzystają z pełni praw publicznych;
- nie reprezentują organizacji/podmiotów biorących udział w konkursie;
- nie podlegają wyłączeniu na podstawie art. 24 Kpa w związku z art. 15 ust. 2f ustawy o działalności pożytku publicznym i o wolontariacie.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS